loading...

مرجع مقالات رسمي سئو

در این وبلاگ مقالات تخصصی و جامع در زمینه سئو منتشر می شود

بازدید : 746
پنجشنبه 22 خرداد 1399 زمان : 11:58

سئو در مشهد انتخاب یک دامنه ( Domain ) مناسب و مرتبط به مورد تارنما
بله، داشتن یک دامین مناسب و همخوانی آن با محتوای سایت نقش بسیار زیادی در سئو سایت شما داراست و همچنین امداد می‌کند تا موتورهای جستجو بهتر و سریعتر نوعیت مورد تارنما شما از روی دامنه شما تشخیص دهند.

گوگل دامنه را ترجمه می‌کند ! جالب است بدانید گوگل و برخی از موتورهای جستجوی پرقدرت دیگر قادر یافتن و ترجمه عبارات جستجو شده در دامنه و نوشته ها می‌باشند.

در شرایطی که به مثال بالا دقت فرمائید مشاهده می‌کنید که کلمه و واژه « خبر ها فهمیده » جستجو شد و آدرس news.parseek.com/World نمایش داده شد. در این URL کلمه « اخبار » به « news » و واژه « فهمیده » به « World » به وسیله کاوشگر توانا Google Translate ترجمه شده است، همچنان کلماتی که ترجمه شده هم در آدرس هم در عنوان برجسته (Bold) شده است و یکی از دلیلهایی که news.parseek.com/World مرتبه نخستین کلمه « خبرها عالم » را گوگل داراست همین است. اعتنا داشته باشید که مطلقا لازم نیست دامنه یا URL های شما به گویش انگلیسی باشد. می‌تواند به گویش فارسی هم باشد، و همین تاثیر مثبت خود را بر روی seo سایت شما خواهد گذاشت. این مورد منقضی شده و طوریکه اعلام شده کارایی ندارد!

[گام دوم] : تعیین یک سیستم مدیریت محتوای (CMS) مناسب و توانمند
موتورهای جستجو سایتهای پویا (Dynamic) را اضافه از سایتهای ایستا (Static) دوست دارا هستند. سیستم رئیس محتوای پیشرفته، استاندارد و توانمند دستگیر خیر برای شما و سایت شما خواهد بود، سیستم های مدیر محتوا با افزونه های مختلفی که بخش سئو را هم دربر میگیرد کمکتان می نماید دارای فایده گیری از افزونه های کارکشته سئو، وب سایت خود را راحتر و سریع تر بهینه سازی کنید. وردپرس، جوملا و دروپال از گزاره سیستم های های مدیریت محتواییست که افزونه ها (Plugins) های زیادی برای بهینه سازی برای موتورهای جستجو دارا هستند،

[گام سوم] : طراحی حرفه ای و رعایت استاندارد ها
موتورهای جستجو عاشق سایتهایی می باشند که حرفه ای و استاندارد طراحی شده باشند؛ طراحی وب سایت با هر زبانی باشد تفاوت خاصی ندارد اما مهم اینست که در طراحی سایت استانداردهای W3C رعایت گردد. استفاده از HTML5 به جای HTML و CSS3 به جای CSS توصیه می شود. سایت شما بایستی طوری طراحی گردد که به کارگیری از آن هم برای کاربر هم برای موتورهای جستجو آسوده و وا رفته باشد، زیاد از جاوا اسکریپت به کارگیری نشده باشد، سنگین نباشد، از تصاویر و مکان نما زیاد استفاده نشده باشد.

[گام چهارم] : تعیین یک میزبان قادر و عالی
داشتن یک هاست عالی و لبریز سرعت بر روی سئو وب سایت شما تاثیر مثبت زیادی داراست. در‌صورتی‌که می خواهید سایت خود را حرفه ای سئو نمائید، بهینه سازی ۲۴ سفارش میکند از سرویس میزبانی اشتراکی استفاده نکنید، بر روی سرور های هاست اشتراکی سایتهای متعدد زیادی روی آن قرار دارند، در صورتی تعداد سایتهای اسپم این تارنما زیادتر از تعداد سایتهای غیره اسپم و وب سایت های خوب سرور اشتراکی زیاد شوند، سایتهای هم محلی بد بر روی سایتهای خوب تاثیر بد می‌گذارد. در صورتیکه میزان دارایی خرید یک سرور مخصوص یا یک سرور مجازی اختصاصی را ندارید، حد اقل یک IP جدا برای وبسایت خود خریداری فرمائید تا از سایتهای دیگر سرور متمایز شوید. زیرا درصورتی که IP یک سرور اسپم شناخته شود روی همگی سایتهای آن سرور تاثیر بد خواهد گذاشت و در شرایطی که برای شما قابلیت و امکان خرید سرور، VPS و آی پی منحصر به فرد را ندارید حد اقل وب سایت های اهالی سرور را باز بینی کنید که سایت اسپم رو آن قرار نداشته باشد. برای باز‌نگری وب سایت هایی اهالی میتوانید از ابزار Reverse IP Lookup به کار گیری نمایید و آدرس یا آی پی تارنما را وارد فرمائید تا لیست سایت های هم محلی را در کمتر از تعدادی ثانیه ملاحظه کنید.

[گام پنجم] : ساخت محتوای دارای منفعت و اثرگذار
دیگر چیزی کپی نکنید! موتورهای جستجو به شدت از سایتهای نسخه برداری بردار متنفر میباشند، کارایی نمایید از نخستین محتوای موثر و نو ساخت نمائید و با Copy خداحافظی فرمائید. قبل از تولید محتوا باید دقت داشته باشید که فقط محتوایی را بنویسید که با قضیه سایت شما ارتباط داشته باشد. مثلا در‌حالتی که در تارنما فروش لوله ای پلاستیکی شما یادگرفتن نصب لینوکس را قرار دهید فایده ای مطلوبی نتیجه ها نمیکنید. و نکته ای مهم دیگر اینکه عملکرد کنید بسیار کوتاه و بسیار بلند ننویسید! موتورهای جستجو نوشته‌علمی هایی که بسیار کوتاه میباشند و یا بسیار طولانی میباشند نمیپسندند. (پست هایی که منتشر میکنید دست کم میبایست کمتر از ۳۰۰ حرف نباشد). بهتر می باشد از بروزرسانی های طولانی جلوگیری نموده و وب سایت خود را به صورت منظم همیشه بروز نگه دارید.

[گام ششم] : عناوین و توضیحات مناسب، کلیدی و دارای ربط
مهمترین چیز در سئو عنوان صفحه یا همان Title است! عنا وین مشخص می نمایند صفحه ای شما راجع‌به چیست؟ و عناوین در موتورهای جستجو نمایش داده می گردند و ذخیره می گردند، لذا در گزینش عنوان های مناسب، کاربردی و کلیدی اعتنا فرمائید، عنا وین را زیاد طولانی نکنید. استفاده عنوانهایی نظیر : seo|سئو تارنما برای گوگل| بهینه سازی موتورهای جستجو| seo سازی سایت این حالت به اصطلاح stuff گفته می گردد و پیشنهاد نمیگردد، عنوان ها باید مناسب، دارای ارتباط، و طولانی نباشد. ( حد اکثر نمایش عنوان در گوگل ۷۰ کارکتر هست).

توضیحات ها : توضیحات ها یا Deprecation متن هایی هستند که تحت عنوان وبسایت شما برای کاوش گر ها در موتورهای جستجو نمایش داده می‌شوند. استفاده از توضیحات دارای ربط، نه چندان طولانی سفارش می شود. توضیحات را مملو‌از عبارات کلیدی وبسایت خود نکنید! توضیحات مانند تصویر پایین در گوگل به نمایش در میآید؛ با نوشتن توضیحات خوب و ترغیب کننده کاربران را وادار نمایید که روی تارنما شما کلیک کرده و وارد وب سایت شما شوند.

[گام هفتم] : تولید فایل Robots.txt و محدودی سازی دسترسی
صلاح نیست موتورهای جستجو به هر قسمت تارنما شما دسترسی داشته باشند و هر قسمتی که از سایت شما‌را که می بینند ایندکس کنند. شما با قرار دادن فایل Robots.txt در root هاست خود ( در پایان باید در چنین آدرسی در دسترس باشد www.seo24.ir/robots.txt) و درج دستورات موءثر مبنی بر قسمتهایی که موتورهای جستجو اجازه دسترسی و ایندکس آنرا دارا‌هستند، موتورهای جستجو را منع نمایید از قسمت های که لازم نیست ایندکس شود. زیرا ایندکس شدن بعضا از قسمتهای وب سایت سبب صدمه زدن به سایت شما خواهد شد.

با منع سازی موتورهای جستجو از قسمتهای غیر ضروری، شما به سایت خود امداد میکنید که قسمتهای که دارای محتوای تکراری هستند و یا برای موتورجستجو کاربرد ندارد ایندکس نشود، برای مثال آدرسهایی مانند www.seo24.ir/page/2 نیاز به ایندکس شدن در گوگل را ندارند.

[گام هشتم] : معرفی برای موتورهای جستجو
پس از اینکه گام های اول تا ششم را برداشتید سایت خود را برای موتورهای جستجوی مطرح مثل: گوگل، بینگ معرفی و ثبت نمایید.

معرفی تارنما به گوگل – Webmaster Tools – Crawl URL

معرفی وبسایت به بینگ – Submit your Site to Bing

[گام نهم] : ثبت سایت در Webmaster Tools موتورهای جستجو
با ثبت وب سایت خود در بخش Webmaster Tools موتورهای جستجو که برای مدیران تارنما ساخته شده است شما می‌توانید اطلاعات دقیقی را درباره سایت خود ببینید، تنظیمات زیادی را انجام دهید و با پیشنهادات آنجا، ایرادات سایت خود را برطرف و به سوی بهینه سازی سلامت تکان نمایید.

ابزارهای مدیران سایت در گوگل – Google Webmaster Tools

ابزارهای مدیران وب سایت در بینگ – Bing Webmaster Tools

[گام دهم] : فعالیت در شبکه های عمومی
حضور فعال در شبکه های عمومی مانند صورت بوک، گوگل پلاس و تویتر به بهینه سازی وب سایت شما یاری می کند، ورقه ای در فیس بوک، گوگل پلاس و تویتر برای تارنما خود بسازید، لینک تارنما خود را در آن قرار دهید و افراد زیادی از شبکه های مردمی به سوی صفحات خود بکشانید تا با صفحه های درباره باشند.

[گام یازدهم] : لینک و پیوند سازی (Link Building) و افزایش لینکهای ورودی
پیوند بیلندیگ صحیح و ارتقا لینک های ورودی تندرست به بهینه سازی سایت شما کمک می نماید. از شبکه‌های‌عمومی برای لینک بیلدینگ سالم می‌توانید استعمال فرمائید و در صورتی‌که قصد افزایش لینک و پیوند های ورودی سالم را داشتید هیچ زمان تبادل پیوند نکنید و هیچگاه لینک خریداری نکنید! زیرا به وب سایت شما ضربه زیاد و در بسی موارد ضربات جبران ناپذیری را میدهند. شما با ارتقاء محتوای موءثر، جدید و متفاوت کاربران زیادی را جذب میکنید، آن‌ها از مطالب شما خوششان میآید و لینکهای شمارا در سایتها، وبلاگها و شبکه‌های‌عمومی قرار می دهند و این به طور کامل طبیعی و دارای فایده است. نوشتن پست میهمان هم برای لینک سازی مفید خواهد بود.

[گام دوازدهم] : معرفی سایت در دایرکتوری های لینک قادر و تندرست
وجود لینک شما در دایرکتوری های قادر و سلامت مانند Dmoz و Yahoo Directory کمکتان می کند تا کاربران طولانی تر را به وب سایت خود جذب کنید، افزایش پیج رنک و رنکینگ داشته باشید.

توجه ! هیچگاه از دایرکتوری های تبادل لینک بدون پول که حاوی هزاران پیوند هستند به کار گیری نکنید، که به وب سایت شما آسیب زیادی میرسانند ( برای یافتن نمونه دایرکتوری های تبادل پیوند وخیم کلمه و واژه « تبادل پیوند رایگان » را جستجو نمایید.)

[گام سیزدهم] : استفاده از آمارگیرهای حاذق نظیر Google Analytic
استفاده از آمارگیرها به شما یاری می‌نماید تا مراحل ارتقاء بازدید و ورودی وبسایت خود را از موتورهای جستجو ببینید، نقاط قوت و ضعف را پیدا فرمائید و درپی حل خطاها آن شوید. یک کدام از بهترین آمارگیرهای عالم اینترنت Google Analytic است.

[گام چهاردهم] : برای کاربران کار فرمائید نه موتورهای جستجو
امروز موتورهای جستجو بسیار هوشمند شده اند، در‌حالتی که شما برای کاربران کار کنید و هدف شما فقط رضایت آن ها باشند موتورهای جستجو هم شما را دوست دارا‌هستند و در صفحه های اولیه آنان قرار دارید البته در‌صورتی‌که هدف شما فقط و تنها موتورهای جستجو باشد نه کاربر؛ موتورهای جستجو هم شما‌را دوست ندارند و در صفحه های اول لیست نمیکنند. شاید فکر کنید که موتورهای جستجو از کجا میفهمند؟ هزاران تفاوت دربین سایتهایی که برای کاربر عمل می نمایند به جای موتور جستجو وجود دارد و این کار برای موتورجستجو های هوشمند که بماند برای انسان هم قابل تشخیص است.

[گام پانزده هم] : شکیبایی، شکیبایی و صبر
همان گونه که در اول گفته شد میبایست بردبار باشید، عجله نکنید، به موتورهای جستجو مهلت دهید تا تارنما شما را باز بینی کنند و از صحت و کیفیت آن با خبر شوند و در چهره عبور از آزمون های سنجش کیفیت سایت، وبسایت شما در صفحات اول لغات جستجو شده لیست کنند.

سئو در مشهد انتخاب یک دامنه ( Domain ) مناسب و مرتبط به مورد تارنما
بله، داشتن یک دامین مناسب و همخوانی آن با محتوای سایت نقش بسیار زیادی در سئو سایت شما داراست و همچنین امداد می‌کند تا موتورهای جستجو بهتر و سریعتر نوعیت مورد تارنما شما از روی دامنه شما تشخیص دهند.

گوگل دامنه را ترجمه می‌کند ! جالب است بدانید گوگل و برخی از موتورهای جستجوی پرقدرت دیگر قادر یافتن و ترجمه عبارات جستجو شده در دامنه و نوشته ها می‌باشند.

در شرایطی که به مثال بالا دقت فرمائید مشاهده می‌کنید که کلمه و واژه « خبر ها فهمیده » جستجو شد و آدرس news.parseek.com/World نمایش داده شد. در این URL کلمه « اخبار » به « news » و واژه « فهمیده » به « World » به وسیله کاوشگر توانا Google Translate ترجمه شده است، همچنان کلماتی که ترجمه شده هم در آدرس هم در عنوان برجسته (Bold) شده است و یکی از دلیلهایی که news.parseek.com/World مرتبه نخستین کلمه « خبرها عالم » را گوگل داراست همین است. اعتنا داشته باشید که مطلقا لازم نیست دامنه یا URL های شما به گویش انگلیسی باشد. می‌تواند به گویش فارسی هم باشد، و همین تاثیر مثبت خود را بر روی seo سایت شما خواهد گذاشت. این مورد منقضی شده و طوریکه اعلام شده کارایی ندارد!

[گام دوم] : تعیین یک سیستم مدیریت محتوای (CMS) مناسب و توانمند
موتورهای جستجو سایتهای پویا (Dynamic) را اضافه از سایتهای ایستا (Static) دوست دارا هستند. سیستم رئیس محتوای پیشرفته، استاندارد و توانمند دستگیر خیر برای شما و سایت شما خواهد بود، سیستم های مدیر محتوا با افزونه های مختلفی که بخش سئو را هم دربر میگیرد کمکتان می نماید دارای فایده گیری از افزونه های کارکشته سئو، وب سایت خود را راحتر و سریع تر بهینه سازی کنید. وردپرس، جوملا و دروپال از گزاره سیستم های های مدیریت محتواییست که افزونه ها (Plugins) های زیادی برای بهینه سازی برای موتورهای جستجو دارا هستند،

[گام سوم] : طراحی حرفه ای و رعایت استاندارد ها
موتورهای جستجو عاشق سایتهایی می باشند که حرفه ای و استاندارد طراحی شده باشند؛ طراحی وب سایت با هر زبانی باشد تفاوت خاصی ندارد اما مهم اینست که در طراحی سایت استانداردهای W3C رعایت گردد. استفاده از HTML5 به جای HTML و CSS3 به جای CSS توصیه می شود. سایت شما بایستی طوری طراحی گردد که به کارگیری از آن هم برای کاربر هم برای موتورهای جستجو آسوده و وا رفته باشد، زیاد از جاوا اسکریپت به کارگیری نشده باشد، سنگین نباشد، از تصاویر و مکان نما زیاد استفاده نشده باشد.

[گام چهارم] : تعیین یک میزبان قادر و عالی
داشتن یک هاست عالی و لبریز سرعت بر روی سئو وب سایت شما تاثیر مثبت زیادی داراست. در‌صورتی‌که می خواهید سایت خود را حرفه ای سئو نمائید، بهینه سازی ۲۴ سفارش میکند از سرویس میزبانی اشتراکی استفاده نکنید، بر روی سرور های هاست اشتراکی سایتهای متعدد زیادی روی آن قرار دارند، در صورتی تعداد سایتهای اسپم این تارنما زیادتر از تعداد سایتهای غیره اسپم و وب سایت های خوب سرور اشتراکی زیاد شوند، سایتهای هم محلی بد بر روی سایتهای خوب تاثیر بد می‌گذارد. در صورتیکه میزان دارایی خرید یک سرور مخصوص یا یک سرور مجازی اختصاصی را ندارید، حد اقل یک IP جدا برای وبسایت خود خریداری فرمائید تا از سایتهای دیگر سرور متمایز شوید. زیرا درصورتی که IP یک سرور اسپم شناخته شود روی همگی سایتهای آن سرور تاثیر بد خواهد گذاشت و در شرایطی که برای شما قابلیت و امکان خرید سرور، VPS و آی پی منحصر به فرد را ندارید حد اقل وب سایت های اهالی سرور را باز بینی کنید که سایت اسپم رو آن قرار نداشته باشد. برای باز‌نگری وب سایت هایی اهالی میتوانید از ابزار Reverse IP Lookup به کار گیری نمایید و آدرس یا آی پی تارنما را وارد فرمائید تا لیست سایت های هم محلی را در کمتر از تعدادی ثانیه ملاحظه کنید.

[گام پنجم] : ساخت محتوای دارای منفعت و اثرگذار
دیگر چیزی کپی نکنید! موتورهای جستجو به شدت از سایتهای نسخه برداری بردار متنفر میباشند، کارایی نمایید از نخستین محتوای موثر و نو ساخت نمائید و با Copy خداحافظی فرمائید. قبل از تولید محتوا باید دقت داشته باشید که فقط محتوایی را بنویسید که با قضیه سایت شما ارتباط داشته باشد. مثلا در‌حالتی که در تارنما فروش لوله ای پلاستیکی شما یادگرفتن نصب لینوکس را قرار دهید فایده ای مطلوبی نتیجه ها نمیکنید. و نکته ای مهم دیگر اینکه عملکرد کنید بسیار کوتاه و بسیار بلند ننویسید! موتورهای جستجو نوشته‌علمی هایی که بسیار کوتاه میباشند و یا بسیار طولانی میباشند نمیپسندند. (پست هایی که منتشر میکنید دست کم میبایست کمتر از ۳۰۰ حرف نباشد). بهتر می باشد از بروزرسانی های طولانی جلوگیری نموده و وب سایت خود را به صورت منظم همیشه بروز نگه دارید.

[گام ششم] : عناوین و توضیحات مناسب، کلیدی و دارای ربط
مهمترین چیز در سئو عنوان صفحه یا همان Title است! عنا وین مشخص می نمایند صفحه ای شما راجع‌به چیست؟ و عناوین در موتورهای جستجو نمایش داده می گردند و ذخیره می گردند، لذا در گزینش عنوان های مناسب، کاربردی و کلیدی اعتنا فرمائید، عنا وین را زیاد طولانی نکنید. استفاده عنوانهایی نظیر : seo|سئو تارنما برای گوگل| بهینه سازی موتورهای جستجو| seo سازی سایت این حالت به اصطلاح stuff گفته می گردد و پیشنهاد نمیگردد، عنوان ها باید مناسب، دارای ارتباط، و طولانی نباشد. ( حد اکثر نمایش عنوان در گوگل ۷۰ کارکتر هست).

توضیحات ها : توضیحات ها یا Deprecation متن هایی هستند که تحت عنوان وبسایت شما برای کاوش گر ها در موتورهای جستجو نمایش داده می‌شوند. استفاده از توضیحات دارای ربط، نه چندان طولانی سفارش می شود. توضیحات را مملو‌از عبارات کلیدی وبسایت خود نکنید! توضیحات مانند تصویر پایین در گوگل به نمایش در میآید؛ با نوشتن توضیحات خوب و ترغیب کننده کاربران را وادار نمایید که روی تارنما شما کلیک کرده و وارد وب سایت شما شوند.

[گام هفتم] : تولید فایل Robots.txt و محدودی سازی دسترسی
صلاح نیست موتورهای جستجو به هر قسمت تارنما شما دسترسی داشته باشند و هر قسمتی که از سایت شما‌را که می بینند ایندکس کنند. شما با قرار دادن فایل Robots.txt در root هاست خود ( در پایان باید در چنین آدرسی در دسترس باشد www.seo24.ir/robots.txt) و درج دستورات موءثر مبنی بر قسمتهایی که موتورهای جستجو اجازه دسترسی و ایندکس آنرا دارا‌هستند، موتورهای جستجو را منع نمایید از قسمت های که لازم نیست ایندکس شود. زیرا ایندکس شدن بعضا از قسمتهای وب سایت سبب صدمه زدن به سایت شما خواهد شد.

با منع سازی موتورهای جستجو از قسمتهای غیر ضروری، شما به سایت خود امداد میکنید که قسمتهای که دارای محتوای تکراری هستند و یا برای موتورجستجو کاربرد ندارد ایندکس نشود، برای مثال آدرسهایی مانند www.seo24.ir/page/2 نیاز به ایندکس شدن در گوگل را ندارند.

[گام هشتم] : معرفی برای موتورهای جستجو
پس از اینکه گام های اول تا ششم را برداشتید سایت خود را برای موتورهای جستجوی مطرح مثل: گوگل، بینگ معرفی و ثبت نمایید.

معرفی تارنما به گوگل – Webmaster Tools – Crawl URL

معرفی وبسایت به بینگ – Submit your Site to Bing

[گام نهم] : ثبت سایت در Webmaster Tools موتورهای جستجو
با ثبت وب سایت خود در بخش Webmaster Tools موتورهای جستجو که برای مدیران تارنما ساخته شده است شما می‌توانید اطلاعات دقیقی را درباره سایت خود ببینید، تنظیمات زیادی را انجام دهید و با پیشنهادات آنجا، ایرادات سایت خود را برطرف و به سوی بهینه سازی سلامت تکان نمایید.

ابزارهای مدیران سایت در گوگل – Google Webmaster Tools

ابزارهای مدیران وب سایت در بینگ – Bing Webmaster Tools

[گام دهم] : فعالیت در شبکه های عمومی
حضور فعال در شبکه های عمومی مانند صورت بوک، گوگل پلاس و تویتر به بهینه سازی وب سایت شما یاری می کند، ورقه ای در فیس بوک، گوگل پلاس و تویتر برای تارنما خود بسازید، لینک تارنما خود را در آن قرار دهید و افراد زیادی از شبکه های مردمی به سوی صفحات خود بکشانید تا با صفحه های درباره باشند.

[گام یازدهم] : لینک و پیوند سازی (Link Building) و افزایش لینکهای ورودی
پیوند بیلندیگ صحیح و ارتقا لینک های ورودی تندرست به بهینه سازی سایت شما کمک می نماید. از شبکه‌های‌عمومی برای لینک بیلدینگ سالم می‌توانید استعمال فرمائید و در صورتی‌که قصد افزایش لینک و پیوند های ورودی سالم را داشتید هیچ زمان تبادل پیوند نکنید و هیچگاه لینک خریداری نکنید! زیرا به وب سایت شما ضربه زیاد و در بسی موارد ضربات جبران ناپذیری را میدهند. شما با ارتقاء محتوای موءثر، جدید و متفاوت کاربران زیادی را جذب میکنید، آن‌ها از مطالب شما خوششان میآید و لینکهای شمارا در سایتها، وبلاگها و شبکه‌های‌عمومی قرار می دهند و این به طور کامل طبیعی و دارای فایده است. نوشتن پست میهمان هم برای لینک سازی مفید خواهد بود.

[گام دوازدهم] : معرفی سایت در دایرکتوری های لینک قادر و تندرست
وجود لینک شما در دایرکتوری های قادر و سلامت مانند Dmoz و Yahoo Directory کمکتان می کند تا کاربران طولانی تر را به وب سایت خود جذب کنید، افزایش پیج رنک و رنکینگ داشته باشید.

توجه ! هیچگاه از دایرکتوری های تبادل لینک بدون پول که حاوی هزاران پیوند هستند به کار گیری نکنید، که به وب سایت شما آسیب زیادی میرسانند ( برای یافتن نمونه دایرکتوری های تبادل پیوند وخیم کلمه و واژه « تبادل پیوند رایگان » را جستجو نمایید.)

[گام سیزدهم] : استفاده از آمارگیرهای حاذق نظیر Google Analytic
استفاده از آمارگیرها به شما یاری می‌نماید تا مراحل ارتقاء بازدید و ورودی وبسایت خود را از موتورهای جستجو ببینید، نقاط قوت و ضعف را پیدا فرمائید و درپی حل خطاها آن شوید. یک کدام از بهترین آمارگیرهای عالم اینترنت Google Analytic است.

[گام چهاردهم] : برای کاربران کار فرمائید نه موتورهای جستجو
امروز موتورهای جستجو بسیار هوشمند شده اند، در‌حالتی که شما برای کاربران کار کنید و هدف شما فقط رضایت آن ها باشند موتورهای جستجو هم شما را دوست دارا‌هستند و در صفحه های اولیه آنان قرار دارید البته در‌صورتی‌که هدف شما فقط و تنها موتورهای جستجو باشد نه کاربر؛ موتورهای جستجو هم شما‌را دوست ندارند و در صفحه های اول لیست نمیکنند. شاید فکر کنید که موتورهای جستجو از کجا میفهمند؟ هزاران تفاوت دربین سایتهایی که برای کاربر عمل می نمایند به جای موتور جستجو وجود دارد و این کار برای موتورجستجو های هوشمند که بماند برای انسان هم قابل تشخیص است.

[گام پانزده هم] : شکیبایی، شکیبایی و صبر
همان گونه که در اول گفته شد میبایست بردبار باشید، عجله نکنید، به موتورهای جستجو مهلت دهید تا تارنما شما را باز بینی کنند و از صحت و کیفیت آن با خبر شوند و در چهره عبور از آزمون های سنجش کیفیت سایت، وبسایت شما در صفحات اول لغات جستجو شده لیست کنند.

برچسب ها سئو در مشهد ,
نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 23

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 676
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 51
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 44
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 233
  • بازدید ماه : 765
  • بازدید سال : 4794
  • بازدید کلی : 451403
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی