loading...

مرجع مقالات رسمي سئو

در این وبلاگ مقالات تخصصی و جامع در زمینه سئو منتشر می شود

بازدید : 287
سه شنبه 28 مرداد 1399 زمان : 9:13


حتی متخصصان بهینه سازی نیز هنگامی که حرف از لینک و پیوند سازی می‌شود ممکن میباشد اشتباهاتی را مرتکب شوند. خطاهای لینک و پیوند سازی قادر بهترین سئو کار است شمارا از دستیابی به زمان های پیروزی گشوده داراست. در‌این مقاله گروه ای از خطاهای پیوند سازی و شیوه های دوری از بروز آنها را رائه میکنیم. با ما هم پا باشید.

ایرادات رایج در پیوند سازی و طرز های پرهیز از بروز آنان به شرح پایین میباشد:

۱- تصور می‌کنید؛ محتوای بیشتر مدام شایسته ترین مورد میباشد.
تایپ کردن محتوای باکیفیت برای برد شما در قضیه لینک و پیوند سازی اثر گذار میباشد. براین اساس همواره بایستی کیفیت را سرلوحه فعالیت خویش قرار دهید. در تولید محتوای طولانی، کل تمرکز شما بایستی روی کیفیت آن باشد. ضمن اینکه قصد دارید محتوایی دارای اعتبار و موءثر ساخت نمائید بایستی به حافظه داشته باشید که طولانی کردن نوشته و اضافه کردن داده ها در سمت کیفیت میباشد خیر کمیت.

در ساخت و ساز محتوا و داده های تصویری می بایست صرفا از جالب ترین داده ها به کار گیری نمایید. ارائه گزارش یا این که محتوایی کلی منجر می گردد که از درج جزئیات اساسی غافل گردید.

راهکار جایگزین:

محتوای خویش را آنالیز فرمائید و هر چیزی که فاقد فاکتورهای جذابیت، سودمندی و رابطه بی واسطه با مضمون‌ محتوا میباشد را به آسانی حذف نمائید. تک تک عنا وین و قسمت های محتوا را از نگاه بگذرانید و از خویش بپرسید که: «با حذف این قسمت چه چیزی را از دست می دهید؟»

در‌حالتی که که با حذف یک قسمت، محتوایی با فایده و دارای ربط را از دست می دهید، آن را در راستای کیفیت محتوا محافظت نمایید. در صورتیکه اهمیت محتوا خیلی زیاد وجود ندارد و با حذف آن به ساختار و انسجام کلی ضربه ای وارد نمیشود می اقتدار برای نگهداری ارتفاع مطلوب محتوا، آن را حذف کرد.

۲- شکستن محتوا به قسمت های کوچکتر را فراموش می کنید.
محتوایی با جمله های طولانی به آسانی خواننده را در خویش غرق می نمایند. پس از سپری شد اندک هنگامی خواننده خسته و کسل گردیده و در غایت وب سایت شما‌را رخنه‌ خواهد کرد. یکی نکات اساسی در رابطه محتوا مرتبط با وسعت قطعات محتوایی میباشد. محتوایی که مشتمل بر قطعات متنی بلند میباشد مانند یک اینفوگرافیک وسیع، خیلی زود خواننده خویش را از دست می‌دهد.

راهکار جایگزین:

در ساخت‌و‌ساز محتوای متنی با فرمی طولانی به موارد ذیل اعتنا نمائید:

– روی عنصرها دیزاین سپرده گذاری فرمائید.
– هدایتگرهای سفارشی تعبیه فرمایید.
– یک ویدیو یا این که یک‌سری تصویر برای متن در حیث بگیرید.

در ساخت اینفوگرافیک ها به موارد ذیل اعتنا نمائید:

– در پباده سازی اینفوگرافیک در آغاز آن را به قسمت های کوچک تقسیم نمایید و شکلی داستانی به آن ببخشید. بدین ترتیب علاوه بر فایده وری از استراتژی های بصری، مشاهده و شعور مفاهیم آن نیز بی آلایش خیس خواهد بود.
– قسمت هایی برای بازدیدکنندگان مختلف ساخت نمایید. (توضیح اضافه: از جمله در شرایطی‌که کاربر دوست دارااست داده ها را در قالب نمودار مشاهده نماید یک نمودار یا این که دیاگرام در اینفوگرافیک بگنجانید. فهم و شعور این مورد ها مبنی بر کسب آشنایی صحیح شما از مخاطبین تان بدست می‌آید.)

۳- در باب اعتبار دامنه و کیفیت لینک و پیوند خویش نگرانید.

موسسات برای پیروزی در مورد لینک و پیوند سازی، بایستی از استراتژی های مطلوب برای ساخت‌و‌ساز لینک و پیوند به کارگیری نمایند. شاید خرید پیوند روشی سهل باشد البته در دراز برهه زمانی برایتان ساخت‌و‌ساز نقص‌ می نماید. ضمن اینکه نمی توانید تحت عنوان یک پیوند باکیفیت روی آن اکانت فرمائید.

راهکار جایگزین:

زمان های مطلوب برای پیوند سازی را هیچ وقت از دست ندهید. بعضا اشخاص کارشناس در موضوع بهینه سازی از پارامترهای پیچیده ای برای بررسی معیار موفقت پیوند به کارگیری می نمایند. حاصل ها حاکی از این میباشد که متخصصان، با سپری شد دوران و بعداز طی فرآیند بررسی مشاهده کردند که صرفا بخشی از لینک و پیوند ها عملکردی پیروزی آمیز دارا هستند.

فاکتور Domain Authority یک هنرپیشه در موضوع بهینه سازی میباشد، شاید امروز وجود آن گران بها باشد، البته آیا فردا نیز عملکردی مانند امروز خواهد داشت؟

هر لینکی که می سازید را تحت عنوان یک دانه (جوانه) در لحاظ بگیرید. برخی از این پیوند ها تا وقتی طولانی به بقای خویش ادامه می‌دهند و برخی دیگر قدمت کوتاهی دارا هستند. اعتبار و قیمت بعضی پیوند ها با سپری شد مقطع ارتقا مییابد و برای سایرین با کاهش اعتبار یار میباشد. با مجموع این اوصاف یک لینک و پیوند خوب و گران بها در تمامی تایم ها با ارزش باقی میماند و هیچ زمان نادیده گرفته نمی‌شود.

۴- نمی توانید محتوایی دیدنی و شگفت انگیز ساخت و ساز نمائید.
محتواهای متعددی وجود دارا‌هستند که به رغم جذابیت نمی توانند پیوند های قابل قبولی اخذ نمایند. بدین ترتیب می بایست بتوانید سوای در لحاظ تصاحب کردن قضیه و نوع محتوای تولیدی، محصولی گوناگون و شگفت آور خلق و خوی فرمایید.

راهکار جایگزین:

در ساخت و ساز محتوای متنی با فرمی طولانی، جستن محلی مطلوب برای ارائه ارشاد ها بسیار اساسی میباشد. در شرایطی که محتوای بصری ساخت می‌کنید، به فاکتورهای غافلگیر کننده اعتنا نمائید. اینفوگرافیک هایی که یکسری سال پیش به جهت آسانی در انتقال داده ها دوستداشتنی بودند، امروز صرفا چنانچه که دارنده محتوایی غافلگیرکننده یاروهمدم با ادویه خلاقیت باشند، آیتم اعتنا قرار می‌گیرند.

۵- زمانبندی و ایده های فصلی را نادید میگیرید.
به زمانبندی های خویش پایبند باشید. انکار زمانبندی فصلی قادر است یکی‌از ایرادات بزرگتان در مورد ساخت‌و‌ساز محتوا به شمار برود.

راهکار جایگزین:

در حالتی که ایده خیر برای ساخت محتوا دارید اما شم میکنید که مطلوب نشر در پاییز میباشد آن را هدر ندهید بلکه در جایی ذخیره و نگه داری نمائید تا مدت مطلوب آن فرا رسد.

گزارشگران و صاحبان وب سایت دارنده عقیده ای معین و از پیش رقم خورده میباشند و تاهنگامیکه نتوانید با یاری محتوا، آنها‌را پوشش دهید، به شما لینک و پیوند نمی دهند.

درحد قابلیت از مزایای زمانبندی فصلی استعمال نمایید:

– فصل های ورزشی
-فصل های آب و هوایی
– فصل تعطیلات
– فصل همه پرسی
– فصول مرتبط با صنعت های خاص
اعتنا به زمانبندی های فصلی قادر است محتوای میانگین شمارا به پیروزی برساند و محتوای چیره را به سوی موفقتی بزرگتر هدایت نماید.

۶- در فردی سازی دستاوردهای خویش ناکامی می خورید.
ضابطه اولیه برای فردی سازی این میباشد که متوجه گردید چهت نیل به برد نمی توانید صرفا از قالب های خسته نمایند و سابق ساخت‌و‌ساز محتوا به کارگیری نمایید. برای پیروزی در فعالیت خویش به خلاقیت بیشتری نیاز دارید.

راهکار جایگزین:

می بایست عملکرد فرمائید تا با اشخاص رابطه برقرار کرده و یا این که بخشی از قالب خویش را مبنی بر شخصیت اشخاص پباده سازی و ساخت نمایید. اطلاعاتی در قضیه روحیات مخاطبین پیدا نمایید مثل:

– چه چیزی را دوست دارا‌هستند و یا این که از آن متنفر می‌باشند؟
– در مواجه با چه مواقعی استرس دارا هستند؟
– چه چیزی به نظرشان خنده دار یا این که آزار دهنده میباشد؟

در شرایطی که که داده ها و آشنایی صدق از مخاطبین خویش داشته باشید می‌توانید محتوایی مطلوب و آیتم پسند آن‌ها تنظیم نمایید. ساخت و ساز رابطه از روش محتوا با کشف احساسات مخاطبین میسر میباشد. مبتنی بر این داده ها قالب محتوای خویش را تولید کردهو با استفاده کننده رابطه برقرار فرمایید. با‌یقین سود حاصله شما‌را شگفت زده خواهد کرد.

۷- فهرست دستاوردهای خویش را دسته بندی نمی‌کنید.
در قسمت شش چگونگی کسب اطلاع از روحیات مخاطبین و به کارگیری از آن برای فردی سازی محتوا را شرح دادیم. اکنون دوران آن رسیده که داده ها بدست آمده از مخاطبین را به طور فهرست هایی جدا از هم دسته بندی فرمایید.

عدم به کار گیری از امکان دسته بندی، یک بازدارنده بدون شوخی در استعمال از تکنیک فردی سازی به شمار می رود. در حالتی‌که از قابلیت و امکان دسته بندی به کار گیری نکنید بینش جامعی نسبت به داده ها متعدد و در دسترس خویش نخواهید داشت.

راهکار جایگزین:

درتوان قابلیت فهرست خویش را به قسمت های متعدد تقسیم نمایید:

– عشق و علاقه مندی ها
– صنعت های
– جغرافیا و..

۸- محتوای تان فاقد بالابر میباشد.
اسانسور یک اصطلاح برای تولید قسمت هایی اساسی در محتوا میباشد. در شرایطی‌که متن شما فاقد بالابر باشد محتوای شما تنها دارنده یک قالب همگانی و بی آلایش میباشد که به راحتی میتوانند آن را نادیده بگیرند. تکنیک بالا بر بی آلایش ترین و کوتاه ترین راه و روش برای ذکر ارزشمندی و اختصاصی بودن محتوا میباشد. چهت نیل به شایسته ترین سود می بایست تکنیک بالا بر را در مکان صحیح و مطلوب آن استعمال فرمائید. به گونه ای که استفاده کننده را مجذوب خویش نمائید.

راهکار جایگزین:

در تکنیک بالابر، می بایست سه نقطه اصلی در محتوای خویش به خواسته ارائه مفاهیم کلیدی به استفاده کننده ساخت‌و‌ساز نمائید. هرکدام از این نقاط نقش مهمی در جذب اشخاص دارا‌هستند. هر مورد از این سه نقطه به شما یاری می نماید تا ایده های خویش در باب اینکه «محتوای این نقاط چه گونه به یوزرها امداد می نماید؟ چه چیزی را در مشت اشخاص و بازدیدکنندگان میگذارد؟ و..» پیاده سازی نمائید.

بعضی از سوالاتی که درباره‌ی نقاط سه گانه بالابر می بایست جواب دهید عبارت میباشد از:
– چنانچه محتوایی دربردارنده داده ها متنی ارائه میکنید، تصور کنید که‌این محتوا چه مشکلی را حل می نماید؟ این اختلال مرتبط با چه اشخاصی میباشد؟ چه تفاوتی میان محتوای بالا بر با بقیه مناطق وجود دارااست؟
– درصورتی که محتوای بصری ارائه میکنید، چه نوع تدبیر از آن اخذ میشود؟ چه کسی به آن نیاز دارااست؟ چه تفاوتی دربین آن و موردها شبیه دیگر وجود دارااست؟

۹- هنگام ایده پردازی در گزینش استراتژی خویش برنده نیستید.
اکثر وقت ها اشخاص کارشناس در مورد seo نیز در هنگام ایده پردازی از دستاوردهای خویش غافل میگردند در حالی که‌این بازه زمانی فرصتی قابل قبولی برای دستیابی به درکی صحیح در رابطه هدف ها و حذف ایده های ناکارآمد میباشد.

در شرایطی که در هنگام ساخت و ساز قالب محتوایی نمی توانید محتوای تولیدی خویش را به طور داستانی سریع و بدون نقص شرح دهید به‌این استدلال میباشد که از اولِ فعالیت به استراتژیی محتوای خویش تاءمل نکرده اید.

راهکار جایگزین:

هنگام ایده پردازی مطلقاً برای استراتژی ایجاد محتوای خویش طرح ریزی فرمایید. این طرح ریزی به موقع، به شما یاری می نماید تا در شکل مواجه با ایده های پیچیده، غیر جالب و اغراق آمیز آن‌ها‌را به صحت شناسایی و تصحیح نمائید.

۱۰- خیلی زود تسلیم میشوید.
اکثر عملکرد های مربوط به ایجاد محتوا و seo مشتمل بر پروسه تحت میباشند:

– ایده پردازی
– اجرا
– ناکامی یا این که برد ایده
– تکرار دوباره
در شرایطی که لینک و پیوند هایی که قبلا ساخت و ساز کردید، به دلایلی خوب کار نکردند و آنها‌را کنار گذاشتید، بایستی بدانید که خیلی زود تسلیم گردیده اید.

راهکار جایگزین:

در مواجه با نقص‌ بایستی انگیزه آن را پیدا نمایید. در‌حالتی که نمی توانید ادله آن را شناسایی نمایید پس مجموع وضعیت هایی که برای پیشرفت داشتید را نیز از دست خواهید اعطا کرد و راهی برای بهتر شدن و جبران در دست نخواهید داشت.

در صورتیکه که لینکی ناموفق میباشد، بایستی انگیزه های عدم پیروزی آن نظارت و مرتفع شوند، چندین فرضیه های نخستین تولید کرده و روی آنان فعالیت فرمایید. مثلا:

– اگرکسی آدرس اینترنتی های شمارا گشوده نمی نماید، براین اساس می بایست در بالا تیتر آن را تغییر تحول دهید.
– در شرایطی که اشخاص پست الکرونیکی را گشوده می نمایند اما برای پاسخگویی روی پیوند کلیک نمی‌کنند، شاید بایستی مورد های جالب تری را برای عرضه به کاربر تدارک مشاهده کنید.
-درصورتی که نشانی اینترنتی را گشوده کرده و کلیک می نمایند البته پیوند نمیکنند؟ شاید محتوا آن طور که تصور میکنید برای مخاطبین قانع کننده وجود ندارد.
تاهنگامیکه روی وصال به جواب های صحیح اتومات میکنید، به همت برای تصحیح ادامه دهید و تسلیم نشوید.

۱۱- پیوند های حریف خویش را دنبال می‌کنید.
تا‌زمانی‌که لینک و پیوند های شبیه حریف خویش را دنبال میکنید، نمی توانید درجه بهتری نسبت به وی کسب فرمایید. در کل شما اکثر اوقات گروه ای از لینک و پیوند های موءثر در منطقه محتوای خویش را دنبال میکنید، وجود مشابهت ممکن میباشد گهگاه فیس بدهد اما اگر که‌این لینک و پیوند ها به طور ۱۰۰ درصد مطابق لینک و پیوند های رقیبتان باشد در بازه زمانی وقتی کوتاه محکوم به ناکامی و هلاکت خواهید بود.

راهکار جایگزین:

در شرایطی‌که رقیبانتان در مورد های محتوایی با شما دارنده مشابهت می باشند، آنان را آنالیز فرمائید. توانمندی ها و منابع خویش را برای ساخت‌و‌ساز یک استراتژی محتوایی مستحکم شناسایی نمائید و از آن‌ها در راستای ساخت و ساز پیوند هایی با با کیفیت و مخصوص به خویش به کارگیری کنید.

۱۲- استراتژی تان متنوع وجود ندارد
پیوند سازی فرآیندی مشقت بار و مستلزم همت فراوان میباشد. به همین ادله توضیح شیوه ساخت و ساز یک لینک و پیوند نیز سخت میباشد. براین اساس شاید بتوانید با بکارگیری یک استراتژی صحیح یک سری توشه حاصل خیر و خوبی بدست بیاورید.

تارنما شما با سرعت ثابتی در درحال حاضر تکان میباشد؛ در حالی که در دنیای بهینه سازی، نکته ای که امروز به شما امداد می نماید لزوما فردا نیز به کمکتان نخواهد آمد. به این ترتیب می بایست همواره در درحال حاضر آزمودن شیوه های نو باشید. کارایی فرمائید همان طور که به سمت جلو جنبش می‌کنید، استراتژی های خویش را نیز باصرفه فرمائید.

بخاطر داشته باشید در‌حالتی که که صرفا از یک نوع لینک و پیوند به کارگیری فرمائید بقیه مجال ها را از دست می دهید. در قبال به طور مداوم کارایی خویش را در مسئله های ذیل چک فرمایید:

– استراتژی ایجاد پیوند و محتوا
– نوع محتوای متبوع خویش
– قالب محتوایی و شیوه ارائه آن


حتی متخصصان بهینه سازی نیز هنگامی که حرف از لینک و پیوند سازی می‌شود ممکن میباشد اشتباهاتی را مرتکب شوند. خطاهای لینک و پیوند سازی قادر بهترین سئو کار است شمارا از دستیابی به زمان های پیروزی گشوده داراست. در‌این مقاله گروه ای از خطاهای پیوند سازی و شیوه های دوری از بروز آنها را رائه میکنیم. با ما هم پا باشید.

ایرادات رایج در پیوند سازی و طرز های پرهیز از بروز آنان به شرح پایین میباشد:

۱- تصور می‌کنید؛ محتوای بیشتر مدام شایسته ترین مورد میباشد.
تایپ کردن محتوای باکیفیت برای برد شما در قضیه لینک و پیوند سازی اثر گذار میباشد. براین اساس همواره بایستی کیفیت را سرلوحه فعالیت خویش قرار دهید. در تولید محتوای طولانی، کل تمرکز شما بایستی روی کیفیت آن باشد. ضمن اینکه قصد دارید محتوایی دارای اعتبار و موءثر ساخت نمائید بایستی به حافظه داشته باشید که طولانی کردن نوشته و اضافه کردن داده ها در سمت کیفیت میباشد خیر کمیت.

در ساخت و ساز محتوا و داده های تصویری می بایست صرفا از جالب ترین داده ها به کار گیری نمایید. ارائه گزارش یا این که محتوایی کلی منجر می گردد که از درج جزئیات اساسی غافل گردید.

راهکار جایگزین:

محتوای خویش را آنالیز فرمائید و هر چیزی که فاقد فاکتورهای جذابیت، سودمندی و رابطه بی واسطه با مضمون‌ محتوا میباشد را به آسانی حذف نمائید. تک تک عنا وین و قسمت های محتوا را از نگاه بگذرانید و از خویش بپرسید که: «با حذف این قسمت چه چیزی را از دست می دهید؟»

در‌حالتی که که با حذف یک قسمت، محتوایی با فایده و دارای ربط را از دست می دهید، آن را در راستای کیفیت محتوا محافظت نمایید. در صورتیکه اهمیت محتوا خیلی زیاد وجود ندارد و با حذف آن به ساختار و انسجام کلی ضربه ای وارد نمیشود می اقتدار برای نگهداری ارتفاع مطلوب محتوا، آن را حذف کرد.

۲- شکستن محتوا به قسمت های کوچکتر را فراموش می کنید.
محتوایی با جمله های طولانی به آسانی خواننده را در خویش غرق می نمایند. پس از سپری شد اندک هنگامی خواننده خسته و کسل گردیده و در غایت وب سایت شما‌را رخنه‌ خواهد کرد. یکی نکات اساسی در رابطه محتوا مرتبط با وسعت قطعات محتوایی میباشد. محتوایی که مشتمل بر قطعات متنی بلند میباشد مانند یک اینفوگرافیک وسیع، خیلی زود خواننده خویش را از دست می‌دهد.

راهکار جایگزین:

در ساخت‌و‌ساز محتوای متنی با فرمی طولانی به موارد ذیل اعتنا نمائید:

– روی عنصرها دیزاین سپرده گذاری فرمائید.
– هدایتگرهای سفارشی تعبیه فرمایید.
– یک ویدیو یا این که یک‌سری تصویر برای متن در حیث بگیرید.

در ساخت اینفوگرافیک ها به موارد ذیل اعتنا نمائید:

– در پباده سازی اینفوگرافیک در آغاز آن را به قسمت های کوچک تقسیم نمایید و شکلی داستانی به آن ببخشید. بدین ترتیب علاوه بر فایده وری از استراتژی های بصری، مشاهده و شعور مفاهیم آن نیز بی آلایش خیس خواهد بود.
– قسمت هایی برای بازدیدکنندگان مختلف ساخت نمایید. (توضیح اضافه: از جمله در شرایطی‌که کاربر دوست دارااست داده ها را در قالب نمودار مشاهده نماید یک نمودار یا این که دیاگرام در اینفوگرافیک بگنجانید. فهم و شعور این مورد ها مبنی بر کسب آشنایی صحیح شما از مخاطبین تان بدست می‌آید.)

۳- در باب اعتبار دامنه و کیفیت لینک و پیوند خویش نگرانید.

موسسات برای پیروزی در مورد لینک و پیوند سازی، بایستی از استراتژی های مطلوب برای ساخت‌و‌ساز لینک و پیوند به کارگیری نمایند. شاید خرید پیوند روشی سهل باشد البته در دراز برهه زمانی برایتان ساخت‌و‌ساز نقص‌ می نماید. ضمن اینکه نمی توانید تحت عنوان یک پیوند باکیفیت روی آن اکانت فرمائید.

راهکار جایگزین:

زمان های مطلوب برای پیوند سازی را هیچ وقت از دست ندهید. بعضا اشخاص کارشناس در موضوع بهینه سازی از پارامترهای پیچیده ای برای بررسی معیار موفقت پیوند به کارگیری می نمایند. حاصل ها حاکی از این میباشد که متخصصان، با سپری شد دوران و بعداز طی فرآیند بررسی مشاهده کردند که صرفا بخشی از لینک و پیوند ها عملکردی پیروزی آمیز دارا هستند.

فاکتور Domain Authority یک هنرپیشه در موضوع بهینه سازی میباشد، شاید امروز وجود آن گران بها باشد، البته آیا فردا نیز عملکردی مانند امروز خواهد داشت؟

هر لینکی که می سازید را تحت عنوان یک دانه (جوانه) در لحاظ بگیرید. برخی از این پیوند ها تا وقتی طولانی به بقای خویش ادامه می‌دهند و برخی دیگر قدمت کوتاهی دارا هستند. اعتبار و قیمت بعضی پیوند ها با سپری شد مقطع ارتقا مییابد و برای سایرین با کاهش اعتبار یار میباشد. با مجموع این اوصاف یک لینک و پیوند خوب و گران بها در تمامی تایم ها با ارزش باقی میماند و هیچ زمان نادیده گرفته نمی‌شود.

۴- نمی توانید محتوایی دیدنی و شگفت انگیز ساخت و ساز نمائید.
محتواهای متعددی وجود دارا‌هستند که به رغم جذابیت نمی توانند پیوند های قابل قبولی اخذ نمایند. بدین ترتیب می بایست بتوانید سوای در لحاظ تصاحب کردن قضیه و نوع محتوای تولیدی، محصولی گوناگون و شگفت آور خلق و خوی فرمایید.

راهکار جایگزین:

در ساخت و ساز محتوای متنی با فرمی طولانی، جستن محلی مطلوب برای ارائه ارشاد ها بسیار اساسی میباشد. در شرایطی که محتوای بصری ساخت می‌کنید، به فاکتورهای غافلگیر کننده اعتنا نمائید. اینفوگرافیک هایی که یکسری سال پیش به جهت آسانی در انتقال داده ها دوستداشتنی بودند، امروز صرفا چنانچه که دارنده محتوایی غافلگیرکننده یاروهمدم با ادویه خلاقیت باشند، آیتم اعتنا قرار می‌گیرند.

۵- زمانبندی و ایده های فصلی را نادید میگیرید.
به زمانبندی های خویش پایبند باشید. انکار زمانبندی فصلی قادر است یکی‌از ایرادات بزرگتان در مورد ساخت‌و‌ساز محتوا به شمار برود.

راهکار جایگزین:

در حالتی که ایده خیر برای ساخت محتوا دارید اما شم میکنید که مطلوب نشر در پاییز میباشد آن را هدر ندهید بلکه در جایی ذخیره و نگه داری نمائید تا مدت مطلوب آن فرا رسد.

گزارشگران و صاحبان وب سایت دارنده عقیده ای معین و از پیش رقم خورده میباشند و تاهنگامیکه نتوانید با یاری محتوا، آنها‌را پوشش دهید، به شما لینک و پیوند نمی دهند.

درحد قابلیت از مزایای زمانبندی فصلی استعمال نمایید:

– فصل های ورزشی
-فصل های آب و هوایی
– فصل تعطیلات
– فصل همه پرسی
– فصول مرتبط با صنعت های خاص
اعتنا به زمانبندی های فصلی قادر است محتوای میانگین شمارا به پیروزی برساند و محتوای چیره را به سوی موفقتی بزرگتر هدایت نماید.

۶- در فردی سازی دستاوردهای خویش ناکامی می خورید.
ضابطه اولیه برای فردی سازی این میباشد که متوجه گردید چهت نیل به برد نمی توانید صرفا از قالب های خسته نمایند و سابق ساخت‌و‌ساز محتوا به کارگیری نمایید. برای پیروزی در فعالیت خویش به خلاقیت بیشتری نیاز دارید.

راهکار جایگزین:

می بایست عملکرد فرمائید تا با اشخاص رابطه برقرار کرده و یا این که بخشی از قالب خویش را مبنی بر شخصیت اشخاص پباده سازی و ساخت نمایید. اطلاعاتی در قضیه روحیات مخاطبین پیدا نمایید مثل:

– چه چیزی را دوست دارا‌هستند و یا این که از آن متنفر می‌باشند؟
– در مواجه با چه مواقعی استرس دارا هستند؟
– چه چیزی به نظرشان خنده دار یا این که آزار دهنده میباشد؟

در شرایطی که که داده ها و آشنایی صدق از مخاطبین خویش داشته باشید می‌توانید محتوایی مطلوب و آیتم پسند آن‌ها تنظیم نمایید. ساخت و ساز رابطه از روش محتوا با کشف احساسات مخاطبین میسر میباشد. مبتنی بر این داده ها قالب محتوای خویش را تولید کردهو با استفاده کننده رابطه برقرار فرمایید. با‌یقین سود حاصله شما‌را شگفت زده خواهد کرد.

۷- فهرست دستاوردهای خویش را دسته بندی نمی‌کنید.
در قسمت شش چگونگی کسب اطلاع از روحیات مخاطبین و به کارگیری از آن برای فردی سازی محتوا را شرح دادیم. اکنون دوران آن رسیده که داده ها بدست آمده از مخاطبین را به طور فهرست هایی جدا از هم دسته بندی فرمایید.

عدم به کار گیری از امکان دسته بندی، یک بازدارنده بدون شوخی در استعمال از تکنیک فردی سازی به شمار می رود. در حالتی‌که از قابلیت و امکان دسته بندی به کار گیری نکنید بینش جامعی نسبت به داده ها متعدد و در دسترس خویش نخواهید داشت.

راهکار جایگزین:

درتوان قابلیت فهرست خویش را به قسمت های متعدد تقسیم نمایید:

– عشق و علاقه مندی ها
– صنعت های
– جغرافیا و..

۸- محتوای تان فاقد بالابر میباشد.
اسانسور یک اصطلاح برای تولید قسمت هایی اساسی در محتوا میباشد. در شرایطی‌که متن شما فاقد بالابر باشد محتوای شما تنها دارنده یک قالب همگانی و بی آلایش میباشد که به راحتی میتوانند آن را نادیده بگیرند. تکنیک بالا بر بی آلایش ترین و کوتاه ترین راه و روش برای ذکر ارزشمندی و اختصاصی بودن محتوا میباشد. چهت نیل به شایسته ترین سود می بایست تکنیک بالا بر را در مکان صحیح و مطلوب آن استعمال فرمائید. به گونه ای که استفاده کننده را مجذوب خویش نمائید.

راهکار جایگزین:

در تکنیک بالابر، می بایست سه نقطه اصلی در محتوای خویش به خواسته ارائه مفاهیم کلیدی به استفاده کننده ساخت‌و‌ساز نمائید. هرکدام از این نقاط نقش مهمی در جذب اشخاص دارا‌هستند. هر مورد از این سه نقطه به شما یاری می نماید تا ایده های خویش در باب اینکه «محتوای این نقاط چه گونه به یوزرها امداد می نماید؟ چه چیزی را در مشت اشخاص و بازدیدکنندگان میگذارد؟ و..» پیاده سازی نمائید.

بعضی از سوالاتی که درباره‌ی نقاط سه گانه بالابر می بایست جواب دهید عبارت میباشد از:
– چنانچه محتوایی دربردارنده داده ها متنی ارائه میکنید، تصور کنید که‌این محتوا چه مشکلی را حل می نماید؟ این اختلال مرتبط با چه اشخاصی میباشد؟ چه تفاوتی میان محتوای بالا بر با بقیه مناطق وجود دارااست؟
– درصورتی که محتوای بصری ارائه میکنید، چه نوع تدبیر از آن اخذ میشود؟ چه کسی به آن نیاز دارااست؟ چه تفاوتی دربین آن و موردها شبیه دیگر وجود دارااست؟

۹- هنگام ایده پردازی در گزینش استراتژی خویش برنده نیستید.
اکثر وقت ها اشخاص کارشناس در مورد seo نیز در هنگام ایده پردازی از دستاوردهای خویش غافل میگردند در حالی که‌این بازه زمانی فرصتی قابل قبولی برای دستیابی به درکی صحیح در رابطه هدف ها و حذف ایده های ناکارآمد میباشد.

در شرایطی که در هنگام ساخت و ساز قالب محتوایی نمی توانید محتوای تولیدی خویش را به طور داستانی سریع و بدون نقص شرح دهید به‌این استدلال میباشد که از اولِ فعالیت به استراتژیی محتوای خویش تاءمل نکرده اید.

راهکار جایگزین:

هنگام ایده پردازی مطلقاً برای استراتژی ایجاد محتوای خویش طرح ریزی فرمایید. این طرح ریزی به موقع، به شما یاری می نماید تا در شکل مواجه با ایده های پیچیده، غیر جالب و اغراق آمیز آن‌ها‌را به صحت شناسایی و تصحیح نمائید.

۱۰- خیلی زود تسلیم میشوید.
اکثر عملکرد های مربوط به ایجاد محتوا و seo مشتمل بر پروسه تحت میباشند:

– ایده پردازی
– اجرا
– ناکامی یا این که برد ایده
– تکرار دوباره
در شرایطی که لینک و پیوند هایی که قبلا ساخت و ساز کردید، به دلایلی خوب کار نکردند و آنها‌را کنار گذاشتید، بایستی بدانید که خیلی زود تسلیم گردیده اید.

راهکار جایگزین:

در مواجه با نقص‌ بایستی انگیزه آن را پیدا نمایید. در‌حالتی که نمی توانید ادله آن را شناسایی نمایید پس مجموع وضعیت هایی که برای پیشرفت داشتید را نیز از دست خواهید اعطا کرد و راهی برای بهتر شدن و جبران در دست نخواهید داشت.

در صورتیکه که لینکی ناموفق میباشد، بایستی انگیزه های عدم پیروزی آن نظارت و مرتفع شوند، چندین فرضیه های نخستین تولید کرده و روی آنان فعالیت فرمایید. مثلا:

– اگرکسی آدرس اینترنتی های شمارا گشوده نمی نماید، براین اساس می بایست در بالا تیتر آن را تغییر تحول دهید.
– در شرایطی که اشخاص پست الکرونیکی را گشوده می نمایند اما برای پاسخگویی روی پیوند کلیک نمی‌کنند، شاید بایستی مورد های جالب تری را برای عرضه به کاربر تدارک مشاهده کنید.
-درصورتی که نشانی اینترنتی را گشوده کرده و کلیک می نمایند البته پیوند نمیکنند؟ شاید محتوا آن طور که تصور میکنید برای مخاطبین قانع کننده وجود ندارد.
تاهنگامیکه روی وصال به جواب های صحیح اتومات میکنید، به همت برای تصحیح ادامه دهید و تسلیم نشوید.

۱۱- پیوند های حریف خویش را دنبال می‌کنید.
تا‌زمانی‌که لینک و پیوند های شبیه حریف خویش را دنبال میکنید، نمی توانید درجه بهتری نسبت به وی کسب فرمایید. در کل شما اکثر اوقات گروه ای از لینک و پیوند های موءثر در منطقه محتوای خویش را دنبال میکنید، وجود مشابهت ممکن میباشد گهگاه فیس بدهد اما اگر که‌این لینک و پیوند ها به طور ۱۰۰ درصد مطابق لینک و پیوند های رقیبتان باشد در بازه زمانی وقتی کوتاه محکوم به ناکامی و هلاکت خواهید بود.

راهکار جایگزین:

در شرایطی‌که رقیبانتان در مورد های محتوایی با شما دارنده مشابهت می باشند، آنان را آنالیز فرمائید. توانمندی ها و منابع خویش را برای ساخت‌و‌ساز یک استراتژی محتوایی مستحکم شناسایی نمائید و از آن‌ها در راستای ساخت و ساز پیوند هایی با با کیفیت و مخصوص به خویش به کارگیری کنید.

۱۲- استراتژی تان متنوع وجود ندارد
پیوند سازی فرآیندی مشقت بار و مستلزم همت فراوان میباشد. به همین ادله توضیح شیوه ساخت و ساز یک لینک و پیوند نیز سخت میباشد. براین اساس شاید بتوانید با بکارگیری یک استراتژی صحیح یک سری توشه حاصل خیر و خوبی بدست بیاورید.

تارنما شما با سرعت ثابتی در درحال حاضر تکان میباشد؛ در حالی که در دنیای بهینه سازی، نکته ای که امروز به شما امداد می نماید لزوما فردا نیز به کمکتان نخواهد آمد. به این ترتیب می بایست همواره در درحال حاضر آزمودن شیوه های نو باشید. کارایی فرمائید همان طور که به سمت جلو جنبش می‌کنید، استراتژی های خویش را نیز باصرفه فرمائید.

بخاطر داشته باشید در‌حالتی که که صرفا از یک نوع لینک و پیوند به کارگیری فرمائید بقیه مجال ها را از دست می دهید. در قبال به طور مداوم کارایی خویش را در مسئله های ذیل چک فرمایید:

– استراتژی ایجاد پیوند و محتوا
– نوع محتوای متبوع خویش
– قالب محتوایی و شیوه ارائه آن

برچسب ها بهترین سئو کار ,
نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 23

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 676
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 161
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 137
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 603
  • بازدید ماه : 323
  • بازدید سال : 5501
  • بازدید کلی : 452110
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی