loading...

مرجع مقالات رسمي سئو

در این وبلاگ مقالات تخصصی و جامع در زمینه سئو منتشر می شود

بازدید : 307
دوشنبه 3 شهريور 1399 زمان : 13:09


امروزه کسب و عمل‌های متعددی این زمینه را شعور کرده‌اند که برای برد بیشتر احتیاج دارا‌هستند بهترین سئو کار که نشانی اینترنتی مارکتینگ موفقی را داشته باشند. چه چیزی بهتر از این که شما لیستی از نشانی اینترنتی‌‌های های افرادی را داشته باشید که با رضایت این پست الکرونیکی‌ها را در چنگ شما قرار داده‌اند و به مسئله‌ای که شما در آن کار میکنید، عشق و علاقه دارا‌هستند.

این طریق بازاریابی بسیار اثر گذار میباشد و پژوهش ها نشان داده‌اند که می تواند در تصمیم یوزرها تأثیر بگذارد و آنها‌را تشویق نماید تا برای کسب داده ها بیشتر به تارنما شما مراجعه نمایند. پس همین امروز استارت فرمایید و لیست آدرس اینترنتی خویش را بسازید.

در اینجا نکاتی ارائه گردد که به شما یاری می‌نماید نشانی اینترنتی مارکتینگ موفقی را تجربه نمایید.

نکته کلیدی #1 تعیین مکانی مطلوب برای فرم عضویت
در ورقه مهم وب سایت، مکانی مطلوب را برای قرار دادن فرم عضویت در خبر نامه تخصیص دهید برای ورود به‌این قسمت عناوینی مثل «عضویت» و «اشتراک» مطلوب می باشند.

اعتنا نمائید که فرم اشتراک یا این که عضویت نباید یوزرها را آزرده خیال و خاطر نماید و اما مدام مقام آن در سایدبار یا این که جایگاهی که دیگر سایت ها استعمال میکنند نخواهد بود بلکه به پباده سازی تارنما و فضای مطلوب و دور از سر و صدا نیاز داراست.

نکته کلیدی #2 در دسترس قرار دادن لینک و پیوند عضویت در خبر نامه

در وقتی که یوزرها از تارنما شما بازدید می‌نمایند، شما مجال خواهید داشت تا آنها‌را به عضویت روزنامه در بیاورید. پس لینک و پیوند عضویت را در صفحه ها مهم قرار دهید تا به راحتی در مشت یوزرها قرار بگیرد. علاوه بر این شما میتوانید لینک و پیوند نام نویسی در خبر نامه را در فرم‌های متفاوت تارنما قرار دهید.


بهینه سازی رو بدون‌پول یادگرفتن ببین و فئودال شو
seo در کشور‌ایران و تمام عالم یه شغل مالامال درآمده. در پلتفرم مانگو seo رو بدون‌پول فراگیری ببین و تو این فن پولساز کارشناس شو.

مشاهده
نکته کلیدی #3 نام نویسی سهل وآسان برای یوزرها
می بایست مدام این قضیه را در لحاظ بگیرید، عموم در اکثر مواقع تمایلی برای لبریز کردن فرم‌هایی که سوالهای زیاد یا این که فردی از آنان می پرسند را ندارند. پس فرم خویش را طوری پباده سازی نمائید که تا حد قابلیت سوال های مرتبط با اطراف فردی در آن وجود نداشته باشد و همینطور دارنده تعداد فیلد‌های متعددی هم نباشد.

همینطور شما میتوانید با ارائه توضیح و لینک و پیوند محافظت داده ها و رعایت اطراف سری به یوزرها اطمینان بیشتری بدهید. این برهان به شما یاری می‌نماید که یوزرها بیشتری به تارنما شما اعتماد کرده و در روزنامه‌ی آن عضو شوند، شما می توانید یک برگه خوب در رابطه خودتان بسازید و با توضیح در رابطه کمپانی اعتماد مشتریان به خودتان را نشان دهید.

نکته کلیدی #4 ارائه دانلود و کادو به یوزرها در ازای عضویت در خبر نامه
پوشه ارزشمندی را تنظیم نمایید و اذن‌ی دانلود آن را به کاربرانی بدهید که فرم عضویت در مجله را کامل شدن کرده‌اند.

علاوه بر این می توانید برای کاربرانی که در روزنامه‌ی شما عضو گردیده‌اند به قید قرعه هدایایی را در حیث بگیرید یا این که حتی قسمتی از سرویس ها خویش را به طور بدون پول در دست کاربرانی قرار دهید که در روزنامه عضو گردیده‌اند.

نکته کلیدی #5 عدم استعمال از آدرس اینترنتی های ناخواسته
یکی مهمترین عامل ها برد در پست الکرونیکی مارکتینگ این میباشد که یوزرها با رغبت خویش پست الکرونیکی را در دست شما قرار می دهند. پس برای پرهیز از اضافه شدن ایمیلی فارغ از رضایت صاحب و مالک آن، مدام یک نشانی اینترنتی تایید به نشانی وارداتی در فرم ارسال نمائید تا از صدق نشانی نشانی اینترنتی وارداتی اطمینان پیدا نمایید. با انجام این عمل لیست آدرس اینترنتی‌های شما تندرست و فارغ از اسپم گردد. همینطور در وقتی که کاربری آدرس اینترنتی خویش را تأیید کرد، می توانید یک پیام صمیمانه‌ی خوش‌آمد گویی به وی ارسال نمائید این فعالیت سبب ساز می شود تعامل شما با یوزرها بیشتر بشود.

نکته کلیدی #6 تعیین تیتر خاص و محتوای شفاف و قابل درک
با اعتنا بدین قضیه که یوزرها به طور روزمره نشانی اینترنتی‌های متعددی را اخذ می‌نمایند و بخش اعظمی از آنان نخوانده تمیز می شوند، شما می بایست تیتر جالبی را برای پیام خویش تعیین نمایید که مخاطب را برای مفتوح کردن آن تشویق نماید، چرا‌که تیتر اولی بخشی از یک پست الکرونیکی میباشد که معمولاً چشم میگردد.

علاوه بر تیتر مطلوب شما بایستی محتوایی روشن را برای یوزرها در لحاظ بگیرید که شعور آن پیچیده و وقتگیر نباشد تا بتواند در نگاه نخستین که کاربر به پیام شما می‌اندازد او‌را جذب نماید. در پیام خویش از دکمه‌های دیدنی و قابلیت تعقیب کردن پیوند‌ها استعمال نمائید. چنانچه هم مبتدی میباشید و توشه اولتان میباشد که آدرس اینترنتی تبلیغاتی ارسال می‌کنید مطلقا نکاتی راجع به نشانی اینترنتی تبلیغاتی را بخوانید که برای شما تنظیم شده‌است.

نکته کلیدی #7 زمابندی مطلوب و ارسال در سا‌عتها مطلوب
پیامی که شما ارسال می کنید، می بایست در کمترین بازه ممکن داده ها مورد نیاز را به کاربر بدهد. پس نیازی به ایمیلی با جداول و متن زیاد ندارید، به مکان آن کوشش فرمائید با به کار گیری از کلمه ها کلیدی در نخستین پیام مراد خویش را هر چه سریع‌خیس به مخاطب منتقل فرمایید.

با این فعالیت مخاطب میتواند با نگاهی کوتاه از محتوای پیام باخبر خواهد شد. در اکثر وقت ها زمان ها سا‌عتها روز، بازه قابل قبولی برای ارسال آدرس اینترنتی شما میباشد، اما با اعتنا به کسب و عمل‌های گوناگون این ساعت میتواند تغییر‌و تحول نماید. شما بازه مطلوب ارسال آدرس اینترنتی‌ برای کمپین خویش را با استعمال از A/B آزمایش پیدا نمایید.

در حیث داشته باشید که بازه زمانی ارسال پست الکرونیکی های انبوه یکی‌از تاثیرگذار ترین معیارهای تبدیل در پست الکرونیکی مارکتینگ میباشد.

نکته کلیدی #8 خریداری نمودن قابلیت کنسل عضویت در روزنامه
به عارضه ها متفاوت ممکن میباشد مخاطبین شما بعد از مدتی رغبت خویش را برای اخذ پست الکرونیکی از جانب شما از دست بدهند، شما بایستی این قابلیت و امکان را آماده فرمائید که یوزرها هر هنگامی که عزم کردند، بتوانند عضویت خویش را در روزنامه کنسل نمایند و فرایند ارسال نشانی اینترنتی به آنها متوقف گردد.

نصیب کنسل عضویت را در زیر ورقه قرار دهید و اطمینان نتایج فرمایید که‌این پروسه به آسانی برای یوزرها قابلیت پذیر میباشد. این عمل منجر می گردد اعتماد یوزرها به شما بیشتر گردیده و در سود بتوانید تعامل بهتری را با آن ها برقرار فرمایید، همینطور داشتن جای کنسل عضویت یکی‌از معیارهای پست الکرونیکی میباشد.

نکته کلیدی #9 به کارگیری از ورژن متنی آدرس اینترنتی و قرار دادن پیوند ورژن زیر اینترنت نشانی اینترنتی
این نکته را در لحاظ داشته باشید که بعضا از خدمت‌های گیرنده نشانی اینترنتی با HTML سازش ندارند، پس شما می بایست برای آنها ورژن‌ی متنی را جایگزین فرمائید، همینطور به عوارض گوناگون ممکن میباشد، نشانی اینترنتی شما به طور بی نقص و درست برای استفاده کننده اکران داده نشود، پس شما می بایست نشانی اینترنتی را به طور آنلاین و زیر اینترنت اکران دهید.

پیوند ورژن آنلاین پست الکرونیکی را در رمز کاغذ (Head) قرار دهید. همینطور این نکته را در حیث داشته باشید که تعداد متعددی از یوزرها به طور پیش‌فرض اکران تصاویر را مسدود می‌نمایند و این بدان معنا میباشد که آن ها صرفا باکس‌های خالی را میبینند.

نکته کلیدی #10 به کارگیری از درخواست‌های مختصر
در صورتی‌که تصمیم دارید که مخاطبان شما پرسش و یا این که نظرسنجی شمارا جواب بدهند، در گام اولیه به آن ها توضیح دهید که مقصود شما از این عمل چه چیزی است و در گام‌بعدی کوشش نمایید پرسش و نظرسنجی شما مختصر و کوتاه باشد. به این دلیل‌که در‌این حالت اقبال بیشتری دارید که مخاطبین این درخواست شما‌را پاسخ بدهند.

نکته کلیدی #11 قابلیت اکران درست در اشکال گجت‌ها
در برخی مورد ها اتفاق افتاده میباشد که شما نشانی اینترنتی خویش را از روش تلفن همراه یا این که تبلت محاسبه کرده‌اید و با آدرس اینترنتی‌های مواجه گردیده‌اید که متنی شلوغ یا این که فونت‌های خیلی عظیم و یا این که خیلی کوچکی داشته‌اند.

پس مدام این نکته را در حیث داشته باشید که پباده سازی نشانی اینترنتی شما می بایست به سیرتکامل‌ای باشد که در کلیه دستگاه‌ها به طور درست و مطابقت با سایز شیت اکران به صدق اکران داده شوند.

نکته کلیدی #12 قرار دادن مارک تجاری کسب و عمل در آدرس اینترنتی
یک کدام از قابلیت و امکان‌های آدرس اینترنتی مارکتینگ این میباشد که شما با به کار گیری درست از آن می توانید، لوگو و مارک خویش را توسعه دهید. برای این فعالیت لوگوی منحصر به فرد به خویش را در نشانی اینترنتی‌های ارسالی قرار دهید، بهتر میباشد این لوگو از دید اندازه و رنگ و ساختار شبیه لوگویی باشد که شما در تارنما کمپانی خویش استعمال کرده‌اید، زیرا از نگاه جاری شناسی رنگ روی کاربر تاثیر گذار میباشد.

نکته کلیدی #13 سوالاتی که پیش از ارسال آدرس اینترنتی انبوه می بایست از خودتان بپرسید
یک کدام از کارهایی که بایستی انجام دهید اینست که پیش از ارسال آدرس اینترنتی برای مشتریان به طور کامل آن را تحلیل فرمائید. به هیچ وجه از خودتان بپرسید چرا بایستی برای استفاده کننده خویش نشانی اینترنتی ارسال فرمایید. یک فهرست بی نقص تنظیم فرمائید و تک تک به آن سوال های جواب دهید تا بتوانید شایسته ترین نشانی اینترنتی ممکن را برای مشتری ارسال نمائید. هنگامی شما بتوانید دل آن‌ها‌را بدست بیاورید و آن‌ها را راضی و خرسند نگه دارید، به طبع می توانید یک ارتباط خوب با آنان هم بسازید.

نکته کلیدی #14 در حیث تصاحب کردن پیشنهادات ویژه در زمان‌های هنگامی متعدد
برای جلب مخاطبان شما میتوانید در پست الکرونیکی‌های ارسالی پیشنهادات ویژه‌ای را برای آنها بفرستید، این عمل میتواند به جذب آن ها امداد متعددی نماید، مدام در حیث داشته باشید که برای پیشنهادات ویژه‌ی خویش محدودیت‌های وقتی را در لحاظ بگیرید.

نکته کلیدی #15 توقف به کار گیری از پوشه های نشانه گر و فیلم ها
مدام این نکته را به خاطر داشته باشید که جاوا اسکریپت، اکتیو ایکس، اشاره گر، و فیلم ها معمولاً در پست الکرونیکی‌های HTML قابل به کار گیری نیستند. حتی در صورتی‌که یوزرها اذن اکران آن‌ها را فعال نمایند، بخش اعظمی از نرم افزار‌های آدرس اینترنتی به مراد ارتقا امنیت این نوع فولدر ها را مسدود می نمایند.

نکته کلیدی #16 اجتناب از فولدر‌های ضمیمه گردیده حجیم
بعضی از خدمت دهندگان وسعت مشخصی را برای فولدر‌های ضمیمه گردیده محدود کرده‌اند و علاوه بر این مسئله تنی چند از یوزرها به وب پرسرعت دسترسی ندارند، پس شما می بایست در مواردی که مورد نیاز میباشد در آدرس اینترنتی ارسالی فایلی را ضمیمه فرمائید، موضوع محدودیت وسعت را در حیث بگیرید.

نکته کلیدی #17 اسفارشی سازی نشانی اینترنتی ها و استعمال از نرم افزار های آزمایش نشانی اینترنتی
شما بایستی در لحاظ داشته باشید که استفاده کننده شما به چه منظوری در روزنامه‌ی شما عضو شده‌است و به چه مورد‌ای عشق و علاقه داراست و پست الکرونیکی‌های که برای وی ارسال میکنید، درهمین حوزه قرار داشته باشد.

با این فعالیت شما نشان می‌دهید که برای استفاده کننده بها قائل میباشید، پست الکرونیکی‌های ارسالی را میتوانید، با کلماتی مثل، «کادو ما به شما» و «توصیه اختصاصی برای شما» مقدمه نمایید. پیش از ارسال نشانی اینترنتی به یوزرها بهتر میباشد، آن را آزمایش فرمائید.
اپلیکیشن‌هایی مانند، Apple Mail و Outlook میتواند به شما یاری دهد تا پیش از ارسال، پست الکرونیکی خویش را ببینید. همینطور میتوانید این آزمایش را در خدمت‌های جیمیل و یاهو انجام دهید.

نکته کلیدی #18 قرار دادن داده ها تماس و اسم فرسنده و نگهداری تعامل با مخاطبین
از مدت آغاز عمل کمپین خویش اسم قابل قبولی را برای آن در لحاظ بگیرید چرا‌که با دیدن منظم یک اسم شم اعتماد در مخاطبین تولید میشود و آنها این اسم را به رسمیت می شناسند. درضمن میتوانید برای ارتقا این اعتماد یک نشانی فیزیکی و شماره تلفن و یک نشانی آدرس اینترنتی دارای اعتبار را در مشت مخاطبین خویش قرار دهید.

همینطور شما احتیاج دارید تا تعامل مثبت ساخت و ساز گردیده‌ی خویش با مخاطبین را مراقبت فرمائید. در حالتی‌که در کمپین نشانی اینترنتی مارکتینگ خویش نرم افزار‌ای برای ارسال پست الکرونیکی‌های منظم ندارید، برای محافظت ارتباط و تعامل عملکرد نمایید پست الکرونیکی‌هایی در قالب پیشنهاداتی ویژه و یا این که نظرسنجی و غیره برای مخاطبین ارسال فرمایید.


نکته کلیدی #19 تهیه کردن قابلیت و امکان اشتراک گذاری پست الکرونیکی خویش در کانال‌های اجتماعی
در‌صورتی‌که که نشانی اینترنتی شما محتوای ارزشمندی داشته باشد، مخاطبان عشق و علاقه‌مند میگردند که آنها‌را با دوستان خویش به اشتراک بگذارند، براین اساس شما می بایست دکمه‌های کانال‌های اجتماعی مانند رخ بوک، توییتر و غیره را در پست الکرونیکی خویش قرار دهید.

نکته کلیدی #20 مجال جذب کاربر در نمایشگاها
نمایشگاه‌ها و اتفاق افتاد‌های دورهمی که راجع به عمل شما برپا می‌گردد، مجال قابل قبولی برای جذب کاربر برای خبر نامه‌ی شما میباشد. با قرار دادن یک کامپیوتر در آن محل می توانید قابلیت نام نویسی برای عشق و علاقه‌مندان به کار خویش را آماده فرمایید.


امروزه کسب و عمل‌های متعددی این زمینه را شعور کرده‌اند که برای برد بیشتر احتیاج دارا‌هستند بهترین سئو کار که نشانی اینترنتی مارکتینگ موفقی را داشته باشند. چه چیزی بهتر از این که شما لیستی از نشانی اینترنتی‌‌های های افرادی را داشته باشید که با رضایت این پست الکرونیکی‌ها را در چنگ شما قرار داده‌اند و به مسئله‌ای که شما در آن کار میکنید، عشق و علاقه دارا‌هستند.

این طریق بازاریابی بسیار اثر گذار میباشد و پژوهش ها نشان داده‌اند که می تواند در تصمیم یوزرها تأثیر بگذارد و آنها‌را تشویق نماید تا برای کسب داده ها بیشتر به تارنما شما مراجعه نمایند. پس همین امروز استارت فرمایید و لیست آدرس اینترنتی خویش را بسازید.

در اینجا نکاتی ارائه گردد که به شما یاری می‌نماید نشانی اینترنتی مارکتینگ موفقی را تجربه نمایید.

نکته کلیدی #1 تعیین مکانی مطلوب برای فرم عضویت
در ورقه مهم وب سایت، مکانی مطلوب را برای قرار دادن فرم عضویت در خبر نامه تخصیص دهید برای ورود به‌این قسمت عناوینی مثل «عضویت» و «اشتراک» مطلوب می باشند.

اعتنا نمائید که فرم اشتراک یا این که عضویت نباید یوزرها را آزرده خیال و خاطر نماید و اما مدام مقام آن در سایدبار یا این که جایگاهی که دیگر سایت ها استعمال میکنند نخواهد بود بلکه به پباده سازی تارنما و فضای مطلوب و دور از سر و صدا نیاز داراست.

نکته کلیدی #2 در دسترس قرار دادن لینک و پیوند عضویت در خبر نامه

در وقتی که یوزرها از تارنما شما بازدید می‌نمایند، شما مجال خواهید داشت تا آنها‌را به عضویت روزنامه در بیاورید. پس لینک و پیوند عضویت را در صفحه ها مهم قرار دهید تا به راحتی در مشت یوزرها قرار بگیرد. علاوه بر این شما میتوانید لینک و پیوند نام نویسی در خبر نامه را در فرم‌های متفاوت تارنما قرار دهید.


بهینه سازی رو بدون‌پول یادگرفتن ببین و فئودال شو
seo در کشور‌ایران و تمام عالم یه شغل مالامال درآمده. در پلتفرم مانگو seo رو بدون‌پول فراگیری ببین و تو این فن پولساز کارشناس شو.

مشاهده
نکته کلیدی #3 نام نویسی سهل وآسان برای یوزرها
می بایست مدام این قضیه را در لحاظ بگیرید، عموم در اکثر مواقع تمایلی برای لبریز کردن فرم‌هایی که سوالهای زیاد یا این که فردی از آنان می پرسند را ندارند. پس فرم خویش را طوری پباده سازی نمائید که تا حد قابلیت سوال های مرتبط با اطراف فردی در آن وجود نداشته باشد و همینطور دارنده تعداد فیلد‌های متعددی هم نباشد.

همینطور شما میتوانید با ارائه توضیح و لینک و پیوند محافظت داده ها و رعایت اطراف سری به یوزرها اطمینان بیشتری بدهید. این برهان به شما یاری می‌نماید که یوزرها بیشتری به تارنما شما اعتماد کرده و در روزنامه‌ی آن عضو شوند، شما می توانید یک برگه خوب در رابطه خودتان بسازید و با توضیح در رابطه کمپانی اعتماد مشتریان به خودتان را نشان دهید.

نکته کلیدی #4 ارائه دانلود و کادو به یوزرها در ازای عضویت در خبر نامه
پوشه ارزشمندی را تنظیم نمایید و اذن‌ی دانلود آن را به کاربرانی بدهید که فرم عضویت در مجله را کامل شدن کرده‌اند.

علاوه بر این می توانید برای کاربرانی که در روزنامه‌ی شما عضو گردیده‌اند به قید قرعه هدایایی را در حیث بگیرید یا این که حتی قسمتی از سرویس ها خویش را به طور بدون پول در دست کاربرانی قرار دهید که در روزنامه عضو گردیده‌اند.

نکته کلیدی #5 عدم استعمال از آدرس اینترنتی های ناخواسته
یکی مهمترین عامل ها برد در پست الکرونیکی مارکتینگ این میباشد که یوزرها با رغبت خویش پست الکرونیکی را در دست شما قرار می دهند. پس برای پرهیز از اضافه شدن ایمیلی فارغ از رضایت صاحب و مالک آن، مدام یک نشانی اینترنتی تایید به نشانی وارداتی در فرم ارسال نمائید تا از صدق نشانی نشانی اینترنتی وارداتی اطمینان پیدا نمایید. با انجام این عمل لیست آدرس اینترنتی‌های شما تندرست و فارغ از اسپم گردد. همینطور در وقتی که کاربری آدرس اینترنتی خویش را تأیید کرد، می توانید یک پیام صمیمانه‌ی خوش‌آمد گویی به وی ارسال نمائید این فعالیت سبب ساز می شود تعامل شما با یوزرها بیشتر بشود.

نکته کلیدی #6 تعیین تیتر خاص و محتوای شفاف و قابل درک
با اعتنا بدین قضیه که یوزرها به طور روزمره نشانی اینترنتی‌های متعددی را اخذ می‌نمایند و بخش اعظمی از آنان نخوانده تمیز می شوند، شما می بایست تیتر جالبی را برای پیام خویش تعیین نمایید که مخاطب را برای مفتوح کردن آن تشویق نماید، چرا‌که تیتر اولی بخشی از یک پست الکرونیکی میباشد که معمولاً چشم میگردد.

علاوه بر تیتر مطلوب شما بایستی محتوایی روشن را برای یوزرها در لحاظ بگیرید که شعور آن پیچیده و وقتگیر نباشد تا بتواند در نگاه نخستین که کاربر به پیام شما می‌اندازد او‌را جذب نماید. در پیام خویش از دکمه‌های دیدنی و قابلیت تعقیب کردن پیوند‌ها استعمال نمائید. چنانچه هم مبتدی میباشید و توشه اولتان میباشد که آدرس اینترنتی تبلیغاتی ارسال می‌کنید مطلقا نکاتی راجع به نشانی اینترنتی تبلیغاتی را بخوانید که برای شما تنظیم شده‌است.

نکته کلیدی #7 زمابندی مطلوب و ارسال در سا‌عتها مطلوب
پیامی که شما ارسال می کنید، می بایست در کمترین بازه ممکن داده ها مورد نیاز را به کاربر بدهد. پس نیازی به ایمیلی با جداول و متن زیاد ندارید، به مکان آن کوشش فرمائید با به کار گیری از کلمه ها کلیدی در نخستین پیام مراد خویش را هر چه سریع‌خیس به مخاطب منتقل فرمایید.

با این فعالیت مخاطب میتواند با نگاهی کوتاه از محتوای پیام باخبر خواهد شد. در اکثر وقت ها زمان ها سا‌عتها روز، بازه قابل قبولی برای ارسال آدرس اینترنتی شما میباشد، اما با اعتنا به کسب و عمل‌های گوناگون این ساعت میتواند تغییر‌و تحول نماید. شما بازه مطلوب ارسال آدرس اینترنتی‌ برای کمپین خویش را با استعمال از A/B آزمایش پیدا نمایید.

در حیث داشته باشید که بازه زمانی ارسال پست الکرونیکی های انبوه یکی‌از تاثیرگذار ترین معیارهای تبدیل در پست الکرونیکی مارکتینگ میباشد.

نکته کلیدی #8 خریداری نمودن قابلیت کنسل عضویت در روزنامه
به عارضه ها متفاوت ممکن میباشد مخاطبین شما بعد از مدتی رغبت خویش را برای اخذ پست الکرونیکی از جانب شما از دست بدهند، شما بایستی این قابلیت و امکان را آماده فرمائید که یوزرها هر هنگامی که عزم کردند، بتوانند عضویت خویش را در روزنامه کنسل نمایند و فرایند ارسال نشانی اینترنتی به آنها متوقف گردد.

نصیب کنسل عضویت را در زیر ورقه قرار دهید و اطمینان نتایج فرمایید که‌این پروسه به آسانی برای یوزرها قابلیت پذیر میباشد. این عمل منجر می گردد اعتماد یوزرها به شما بیشتر گردیده و در سود بتوانید تعامل بهتری را با آن ها برقرار فرمایید، همینطور داشتن جای کنسل عضویت یکی‌از معیارهای پست الکرونیکی میباشد.

نکته کلیدی #9 به کارگیری از ورژن متنی آدرس اینترنتی و قرار دادن پیوند ورژن زیر اینترنت نشانی اینترنتی
این نکته را در لحاظ داشته باشید که بعضا از خدمت‌های گیرنده نشانی اینترنتی با HTML سازش ندارند، پس شما می بایست برای آنها ورژن‌ی متنی را جایگزین فرمائید، همینطور به عوارض گوناگون ممکن میباشد، نشانی اینترنتی شما به طور بی نقص و درست برای استفاده کننده اکران داده نشود، پس شما می بایست نشانی اینترنتی را به طور آنلاین و زیر اینترنت اکران دهید.

پیوند ورژن آنلاین پست الکرونیکی را در رمز کاغذ (Head) قرار دهید. همینطور این نکته را در حیث داشته باشید که تعداد متعددی از یوزرها به طور پیش‌فرض اکران تصاویر را مسدود می‌نمایند و این بدان معنا میباشد که آن ها صرفا باکس‌های خالی را میبینند.

نکته کلیدی #10 به کارگیری از درخواست‌های مختصر
در صورتی‌که تصمیم دارید که مخاطبان شما پرسش و یا این که نظرسنجی شمارا جواب بدهند، در گام اولیه به آن ها توضیح دهید که مقصود شما از این عمل چه چیزی است و در گام‌بعدی کوشش نمایید پرسش و نظرسنجی شما مختصر و کوتاه باشد. به این دلیل‌که در‌این حالت اقبال بیشتری دارید که مخاطبین این درخواست شما‌را پاسخ بدهند.

نکته کلیدی #11 قابلیت اکران درست در اشکال گجت‌ها
در برخی مورد ها اتفاق افتاده میباشد که شما نشانی اینترنتی خویش را از روش تلفن همراه یا این که تبلت محاسبه کرده‌اید و با آدرس اینترنتی‌های مواجه گردیده‌اید که متنی شلوغ یا این که فونت‌های خیلی عظیم و یا این که خیلی کوچکی داشته‌اند.

پس مدام این نکته را در حیث داشته باشید که پباده سازی نشانی اینترنتی شما می بایست به سیرتکامل‌ای باشد که در کلیه دستگاه‌ها به طور درست و مطابقت با سایز شیت اکران به صدق اکران داده شوند.

نکته کلیدی #12 قرار دادن مارک تجاری کسب و عمل در آدرس اینترنتی
یک کدام از قابلیت و امکان‌های آدرس اینترنتی مارکتینگ این میباشد که شما با به کار گیری درست از آن می توانید، لوگو و مارک خویش را توسعه دهید. برای این فعالیت لوگوی منحصر به فرد به خویش را در نشانی اینترنتی‌های ارسالی قرار دهید، بهتر میباشد این لوگو از دید اندازه و رنگ و ساختار شبیه لوگویی باشد که شما در تارنما کمپانی خویش استعمال کرده‌اید، زیرا از نگاه جاری شناسی رنگ روی کاربر تاثیر گذار میباشد.

نکته کلیدی #13 سوالاتی که پیش از ارسال آدرس اینترنتی انبوه می بایست از خودتان بپرسید
یک کدام از کارهایی که بایستی انجام دهید اینست که پیش از ارسال آدرس اینترنتی برای مشتریان به طور کامل آن را تحلیل فرمائید. به هیچ وجه از خودتان بپرسید چرا بایستی برای استفاده کننده خویش نشانی اینترنتی ارسال فرمایید. یک فهرست بی نقص تنظیم فرمائید و تک تک به آن سوال های جواب دهید تا بتوانید شایسته ترین نشانی اینترنتی ممکن را برای مشتری ارسال نمائید. هنگامی شما بتوانید دل آن‌ها‌را بدست بیاورید و آن‌ها را راضی و خرسند نگه دارید، به طبع می توانید یک ارتباط خوب با آنان هم بسازید.

نکته کلیدی #14 در حیث تصاحب کردن پیشنهادات ویژه در زمان‌های هنگامی متعدد
برای جلب مخاطبان شما میتوانید در پست الکرونیکی‌های ارسالی پیشنهادات ویژه‌ای را برای آنها بفرستید، این عمل میتواند به جذب آن ها امداد متعددی نماید، مدام در حیث داشته باشید که برای پیشنهادات ویژه‌ی خویش محدودیت‌های وقتی را در لحاظ بگیرید.

نکته کلیدی #15 توقف به کار گیری از پوشه های نشانه گر و فیلم ها
مدام این نکته را به خاطر داشته باشید که جاوا اسکریپت، اکتیو ایکس، اشاره گر، و فیلم ها معمولاً در پست الکرونیکی‌های HTML قابل به کار گیری نیستند. حتی در صورتی‌که یوزرها اذن اکران آن‌ها را فعال نمایند، بخش اعظمی از نرم افزار‌های آدرس اینترنتی به مراد ارتقا امنیت این نوع فولدر ها را مسدود می نمایند.

نکته کلیدی #16 اجتناب از فولدر‌های ضمیمه گردیده حجیم
بعضی از خدمت دهندگان وسعت مشخصی را برای فولدر‌های ضمیمه گردیده محدود کرده‌اند و علاوه بر این مسئله تنی چند از یوزرها به وب پرسرعت دسترسی ندارند، پس شما می بایست در مواردی که مورد نیاز میباشد در آدرس اینترنتی ارسالی فایلی را ضمیمه فرمائید، موضوع محدودیت وسعت را در حیث بگیرید.

نکته کلیدی #17 اسفارشی سازی نشانی اینترنتی ها و استعمال از نرم افزار های آزمایش نشانی اینترنتی
شما بایستی در لحاظ داشته باشید که استفاده کننده شما به چه منظوری در روزنامه‌ی شما عضو شده‌است و به چه مورد‌ای عشق و علاقه داراست و پست الکرونیکی‌های که برای وی ارسال میکنید، درهمین حوزه قرار داشته باشد.

با این فعالیت شما نشان می‌دهید که برای استفاده کننده بها قائل میباشید، پست الکرونیکی‌های ارسالی را میتوانید، با کلماتی مثل، «کادو ما به شما» و «توصیه اختصاصی برای شما» مقدمه نمایید. پیش از ارسال نشانی اینترنتی به یوزرها بهتر میباشد، آن را آزمایش فرمائید.
اپلیکیشن‌هایی مانند، Apple Mail و Outlook میتواند به شما یاری دهد تا پیش از ارسال، پست الکرونیکی خویش را ببینید. همینطور میتوانید این آزمایش را در خدمت‌های جیمیل و یاهو انجام دهید.

نکته کلیدی #18 قرار دادن داده ها تماس و اسم فرسنده و نگهداری تعامل با مخاطبین
از مدت آغاز عمل کمپین خویش اسم قابل قبولی را برای آن در لحاظ بگیرید چرا‌که با دیدن منظم یک اسم شم اعتماد در مخاطبین تولید میشود و آنها این اسم را به رسمیت می شناسند. درضمن میتوانید برای ارتقا این اعتماد یک نشانی فیزیکی و شماره تلفن و یک نشانی آدرس اینترنتی دارای اعتبار را در مشت مخاطبین خویش قرار دهید.

همینطور شما احتیاج دارید تا تعامل مثبت ساخت و ساز گردیده‌ی خویش با مخاطبین را مراقبت فرمائید. در حالتی‌که در کمپین نشانی اینترنتی مارکتینگ خویش نرم افزار‌ای برای ارسال پست الکرونیکی‌های منظم ندارید، برای محافظت ارتباط و تعامل عملکرد نمایید پست الکرونیکی‌هایی در قالب پیشنهاداتی ویژه و یا این که نظرسنجی و غیره برای مخاطبین ارسال فرمایید.


نکته کلیدی #19 تهیه کردن قابلیت و امکان اشتراک گذاری پست الکرونیکی خویش در کانال‌های اجتماعی
در‌صورتی‌که که نشانی اینترنتی شما محتوای ارزشمندی داشته باشد، مخاطبان عشق و علاقه‌مند میگردند که آنها‌را با دوستان خویش به اشتراک بگذارند، براین اساس شما می بایست دکمه‌های کانال‌های اجتماعی مانند رخ بوک، توییتر و غیره را در پست الکرونیکی خویش قرار دهید.

نکته کلیدی #20 مجال جذب کاربر در نمایشگاها
نمایشگاه‌ها و اتفاق افتاد‌های دورهمی که راجع به عمل شما برپا می‌گردد، مجال قابل قبولی برای جذب کاربر برای خبر نامه‌ی شما میباشد. با قرار دادن یک کامپیوتر در آن محل می توانید قابلیت نام نویسی برای عشق و علاقه‌مندان به کار خویش را آماده فرمایید.

برچسب ها بهترین سئو کار ,
نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 23

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 676
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 175
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 137
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 617
  • بازدید ماه : 337
  • بازدید سال : 5515
  • بازدید کلی : 452124
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی