loading...

مرجع مقالات رسمي سئو

در این وبلاگ مقالات تخصصی و جامع در زمینه سئو منتشر می شود

بازدید : 217
يکشنبه 23 شهريور 1399 زمان : 14:21


7- از Expire headers تحت عنوان اهرمی برای دسترسی ریلکس مرورگر به محتوا به کارگیری نمایید
Expire header به شما این قابلیت را می دهد که راحتتر از رم مرورگر (Cache) بازیابی گردید و سئو در مشهد با سرعت بیشتری وبسایت را برای یوزرها خویش بار گذاری فرمائید. اما بایستی در حیث داشته باشید که‌این شیوه سرعت وبسایت شما‌را صرفا برای عده ای که تا قبل از این هم وارد صفحه ها وبسایت شما گردیده اند ارتقاء می‌دهد و در‌صورتی‌که که کاربری تازه به تارنما شما مراجعه کرد، بایستی به عبارتی سرعت بار گذاری نرمال را تجربه نماید. به‌این شکل که به کار گیری از Expire headers به مرورگری که مخاطب از آن به کارگیری میکند اذن می دهد داده ها ضروری شمارا ذخیره نماید و در دفعات بعدی استعمال هنگامی برای ارسال درخواست به سرور و رجوع و برگشت جواب آن هدر نرود و صفحه های تارنما شما زودتر بار گذاری شوند.

8- تارنما خویش را با اعتنا به سئو برای بهبود سرعت تعیین فرمائید
وقتی که قصد گزینش یک تِم برای سایت خویش دارید و بین تم های وردپرس و جوملا و یا این که بقیه سیستم های مدیر محتوا به‌دنبال مورد گزینه عشق خویش می‌گردید، بایستی این قضیه را به حافظه داشته باشید که قطعاً به مورد seo تارنما برای داشتن سرعت بهتر اعتنا فرمایید. یکی عارضه ها اساسی که می بایست در طی گزینش تم سرعت تارنما را گزینه آنالیز قرار دهید این میباشد که گهگاه تم های بسیار زیبایی میبینید و با خویش می‌گوید که مطلقاً این تم برای سایت مطلوب میباشد، البته زمانی در کار از آن تم استعمال می‌کنید متوجه می‌شوید که داشتن خصوصیت های متفاوت و لایه بندی های پیچیده در آن تم منجر میشود که سرعت وب سایت شما تا حد متعددی کاهش یابد. مدام در طول تعیین تم به خاطر داشته باشید که مثال های بی آلایش و نادر وسعت که بیشتر در آن ها از عنصرها اثبات و بی آلایش مصرف شده را گزینش نمایید. وجود بخش های متحرک یا این که قسمت هایی که دارنده موقعیت انیمیشنی باشند سبب ساز می‌شود سرعت وب سایت شما کاهش یابد.

9- مقر داده یا این که database خویش را تطهیر نمائید
پس از اینکه مدتی از تارنما خویش به کارگیری کردید شما بایستی به خاطر داشته باشید که در‌این بازه زمانی مسلماً پوشه های بی مصرف متعددی بر روی دیتابیس شما ذخیره شده‌است که منجر کاهش همت سیستم مدیر محتوا (CMS) شما خواهند شد. پس به راحتی شما می‌توانید برای ارتقاء سرعت وبسایت خویش پوشه هایی که دیگر به آنان نیاز ندارید را منزه فرمایید. افزون بر آن تزکیه کامنت های اسپم، جدول های دیتابیس که به طور اتومات ساخته میگردند، pingback های گرفته گردیده و مجموعاَ تمامی سوابقی که دیگر برای شما به کار گیری‌‌ای ندارند را در فرمان عمل خویش قرار دهید، به دلیل آن که همه سیستم های مدیر محتوا به طور خود کار اطلاعاتی را ذخیره می نمایند که در زمان مدت وسعت زیاد این داده ها میتواند سبب ساز کاهش سرعت وب سایت شما خواهد شد. اما این نکته قابل توجه را شما همواره می بایست به حافظه داشته باشید که پیش از آغاز فرایند مرتبط با پاک سازی مطلقاً یک بکاپ بدون نقص از وب سایت خویش بگیرید تا در شکل بروز هر سیرتکامل مشکلی، بتوانید کلیه داده ها ضروری متبوع خویش را بازیابی نمائید.

10- برای کامنت ها در پست های بلاگ خویش صفحه های غیر وابسته بسازید
وقتی که شما تعداد کامنت متعددی برای پست های وب لاگ خویش اخذ میکنید حتماً شادمان خواهید بود به دلیل آنکه این حادثه خیر و خوبی میباشد و شما توانسته اید که یوزرها خویش را وادار به تعامل نمایید. البته این نکته بسیار اصلی را به حافظه داشته باشید که تعداد بالای کامنت در یک ورقه منجر ارتقا وسعت محتوا در آن ورقه میشود و به‌این شکل شاهد نماید شدن سرعت بار گذاری آن ورقه خوا‌هیم شد. نماید شدن سرعت این صفحه های حتما میتواند سبب خواهد شد که مخاطبان شما و گوگل از دیدن آن صرف حیث نمایند و به همین صورت شما یک محتوای خوب و کیفیت عالی را از دست خواهید بخشید. سفارش پونه مدیا به شما این میباشد که برای کامنت های پست های بلاگ خویش صفحه های جدا بسازید و کامنت هایی که برای شما گذارده گردیده اند را در آن برگه اکران دهید. از طرفی در شرایطی که برای به چنگ آوردن برخورد بهتر به طبعً می بایست کامنتها را در تحت پست یا این که کالا متبوع خویش اکران دهید، می توانید تعداد خاصی از کامنت ها را اکران دهید و از یوزرها خویش بخواهید برای تحلیل بقیه نظرها از برگه تازه شما دیدن نمایند.

11- در صورتیکه از وردپرس استعمال می‌کنید، pingbacks و trackbacks را خاموش فرمائید
در اوایل دورانی که به کارگیری از وردپرس ارتقا یافته بود، سیستم‌های pingbacks و trackbacks همت بسیار متعددی داشتند و شما می توانستید با به کار گیری از آن ها به راحتی متوجه گردید که چه کسی به سایت شما لینک و پیوند داده میباشد و در شرایطی‌که یک نوشته‌ی‌علمی از شما با بیان منبع مصرف شده بود به راحتی از آن مطلع می شدید. اما بایستی این مورد را در حیث داشته باشید که‌این طرز در طی‌های قدیم کاربرد بیشتری داشته و امروزه به کار گیری از آن تنها اختصاصی کسانی میباشد که می‌خواهند از طریق های کلاه سیاه برای بهینه سازی به کارگیری نمایند. از آنجایی که استعمال از این شیوه‌ها برای بهینه سازی امروزه منسوخ گردیده و در شکل استعمال از آن‌ها به شدت جریمه خواهید شد بهتر میباشد که دیگر از این تجهیزات کهن وردپرس به کارگیری نکنید. ولی در شرایطی‌که که بخواهید متوجه لینک و پیوند هایی که به تارنما شما داده گردیده اند گردید بهتر میباشد که از ابزار Google search console به کار گیری فرمایید.

12- پوشه های css و JS خویش را کوچک نمائید
در شرایطی که تا به هم اکنون با به کار گیری از ابزار Google PageSpeed سرعت تارنما خویش را آیتم ارزیابی قرار داده باشید متوجه خواهید شد که یک پیام درباره ی کوتاه سازی و خار کردن فولدر های css و JS (جاوا اسکریپت) اخذ می‌کنید. تعداد فولدر های css و JS روی تارنما شما زیاد میباشد و در صورتیکه که وسعت این پوشه ها کم شده باشد، در حین بار گذاری شما شاهد افت سرعت بسیار متعددی خواهید بود. برهان ارتقا سرعت بار گذاری وبسایت در چنین قوانینی این میباشد که برای اکران بدون نقص فولدر های css و JS می بایست درخواست های متعددی به سرور وب سایت شما پیامبر خواهد شد و از طرف دیگر مثلا به دست خواننده مطالب وب لاگ شما رسد. وقتی که شما پوشه های css و JS خویش را تا حد ممکن کوچک ‌سازی نمائید دقیقا متوجه ارتقاء سرعت بار گذاری وبسایت خویش خواهید شد.

13- فولدر های css را در بخش های بالایی و پوشه های JS را در بخش های پایینی کد نویسی جایگذاری فرمائید
از آنجایی که مرورگرها اولی چیزی که در صفحه ها وب سایت شما‌را آنالیز می نمایند، فولدر های css میباشد. شایسته ترین فعالیت برای بالا بردن سرعت لود این میباشد که فولدر های css را در لایه‌های بالایی کدهای وبسایت خویش قرار دهید تا به‌این شکل برهه زمانی کمتری صرف یافت کردن آنان بوسیله مرورگر گردد. از طرفی فولدر های JS یا این که Java Script به جهت وسعت متعددی که دارا هستند می بایست در لایه هایی پایینی قرار بگیرند که بازدارنده سعی سایر نصیب نشوند.

14- با به کارگیری از اپ Gzip وب سایت خویش را فشرده سازی نمایید
در صورتی‌که تا به هم اکنون بر روی کامپیوتر خویش یک‌سری پوشه که وسعت متعددی را اشغال کرده باشند را فشرده سازی کرده باشید، به طور تقریبً می دانید که‌این طرز در کاهش وسعت چه تاثیری می‌تواند داشته باشد. با استعمال از نرم افزار Gzip شما عملیات فشرده سازی را برای سایت خویش انجام می دهید و بدین شکل یاری می‌کنید که سرعت لود صفحه ها تارنما شما بیشتر خواهد شد. پس از فعال سازی ابزار Gzip فولدر های مو جود بر روی سایت شما به طور خودکار فشرده سازی می‌شوند و در یک پوشه زیپ قرار می‌گیرند. این عمل منجر می گردد که وسعت آخری سایت شمارا تا حد قابل توجهی کاهش یابد.

15- فولدر های صوتی و یا این که ویدیوی خویش را به طور بی واسطه بر روی تارنما آپلود نکنید
به کار گیری از محتوای تعدادی رسانه‌ای در پست های بلاگ منجر میگردد که بتوانید تاثیر بسیار بیشتری بر روی مخاطبان خویش بگذارید و به‌این شکل ترازو تعامل آنان‌را با خویش ارتقا دهید. ولی به هر حالا این نکته بسیار اساسی را به طبعً به خاطر داشته باشید که آپلود کردن بی واسطه پوشه های صوتی و یا این که ویدئو بر روی تارنما خودتان غلط بسیار بزرگی میباشد. شایسته ترین عمل برای شما استعمال از قابلیت و امکان وب سایت‌هایی مانند یوتیوب یا این که آپارات و ساندکلاد میباشد. استعمال از یوتیوب بیشتر برای اشخاصی میباشد که قصد دارا‌هستند محتوای ویدیویی با کیفیتی را بر روی تارنما خویش و در کنار محتوای متنی شان به یوزرها اکران دهند و به شما اذن میدهد که از ویدئو آپلود گردیده در یوتیوب در وبسایت خویش استعمال فرمائید. از طرفی ساندکلاد این قابلیت را به شما می‌دهد که پوشه های صوتی خویش را به راحتی منتشر کرده و پیوند به کارگیری از آن‌ها را در مشت یوزرها خویش قرار دهید.

16- هر چیزی که از آن به کار گیری نمی کنید را غیر فعال فرمایید
این نکته معمولی مدام برای شما اثرگذار خواهد بود، به این دلیل‌که غیرفعال کردن قابلیت و امکان ها و قسمت های مختلفی که هیچ استعمال‌ای از آن نمیکنید منجر تولید یک فضای گشوده و شل برای بخش های کاربردی وب سایت شما می‌گردد و بدین شکل سرعت آخرین سایت شما ارتقاء خواهد یافت. سیستم های مدیر محتوای متعدد برای غیر فعال کردن بخش های ناکارآمد افزونه های مختلفی دارا هستند که می‌توانید بسته به نیاز خویش از آنان به کارگیری فرمایید.

17. هات لینکینگ مرتبط با تصاویر را غیر فعال فرمائید
هات لینکینگ یا این که به اصطلاح سرقت پهنای باند به‌این مفهوم میباشد که از تصاویر و یا این که بقیه موردها آپلود گردیده بر روی وبسایت بقیه افراد استعمال فرمائید. این فعالیت به‌این شکل میباشد که شما یک لینک و پیوند از عکس دیگری که بر روی سایت دیگری آپلود شده‌است را گزینش کرده و آن را به مقاله خویش اضافه میکنید. اکنون فکر کنید که توده‌ای از تصویر شما برای محتوای خویش استعمال نمایند و اصطلاحاً سرقت پهنای باند انجام دهند، در چنین قوانینی شما بایستی قابلیت و امکان هات لینکینگ را بر روی تصاویر خویش غیرفعال نمائید چرا‌که استعمال بیش تر از حد از تصویر متبوع در تارنما شما سبب ساز می‌شود که در طولانی زمان شاهد نماید شدن سرعت سایت خویش باشید.

18- سعی خزنده ها و یا این که Crawler های موتور کاوش را محدود نمایید
موتور های جستجوی متفاوت مانند گوگل یا این که بینگ اصطلاحاً از ربات های اختصاصی خویش که Crawler اسم دارا هستند به کارگیری می‌نمایند تا بخش های متعدد وب سایت و محتوای شما‌را گزینه نظارت قرار دهد. البته یکی‌از مواقعی که بایستی در امر این ربات ها در لحاظ داشته باشید این میباشد که آن ها وسعت متعددی از پردازنده ها و پهنای باند شما‌را اشغال می نمایند. ولی نیازی وجود ندارد نگران آنان باشید به دلیل آنکه شما می توانید به راحتی و با یک سری فرمان بی آلایش در کد نویسی وبسایت خویش همت این ربات ها را محدود فرمایید. از طرفی وبسایت های مختلفی که ممکن میباشد از سرویس ها آنان به کارگیری فرمایید مانند SEMRush میزان دارایی ربات هایی می باشند که تارنما شمارا تحلیل میکنند و در حالتی که که قصد محدود سازی تلاش ربات ها را دارید قطعاً به حافظه داشته باشید که ربات های مرتبط با ابزارهای موءثر خویش را نیز بایستی محدود نمائید تا برای شما مشکلی در قضیه سرعت بار گذاری به وجود نیاورند.


7- از Expire headers تحت عنوان اهرمی برای دسترسی ریلکس مرورگر به محتوا به کارگیری نمایید
Expire header به شما این قابلیت را می دهد که راحتتر از رم مرورگر (Cache) بازیابی گردید و سئو در مشهد با سرعت بیشتری وبسایت را برای یوزرها خویش بار گذاری فرمائید. اما بایستی در حیث داشته باشید که‌این شیوه سرعت وبسایت شما‌را صرفا برای عده ای که تا قبل از این هم وارد صفحه ها وبسایت شما گردیده اند ارتقاء می‌دهد و در‌صورتی‌که که کاربری تازه به تارنما شما مراجعه کرد، بایستی به عبارتی سرعت بار گذاری نرمال را تجربه نماید. به‌این شکل که به کار گیری از Expire headers به مرورگری که مخاطب از آن به کارگیری میکند اذن می دهد داده ها ضروری شمارا ذخیره نماید و در دفعات بعدی استعمال هنگامی برای ارسال درخواست به سرور و رجوع و برگشت جواب آن هدر نرود و صفحه های تارنما شما زودتر بار گذاری شوند.

8- تارنما خویش را با اعتنا به سئو برای بهبود سرعت تعیین فرمائید
وقتی که قصد گزینش یک تِم برای سایت خویش دارید و بین تم های وردپرس و جوملا و یا این که بقیه سیستم های مدیر محتوا به‌دنبال مورد گزینه عشق خویش می‌گردید، بایستی این قضیه را به حافظه داشته باشید که قطعاً به مورد seo تارنما برای داشتن سرعت بهتر اعتنا فرمایید. یکی عارضه ها اساسی که می بایست در طی گزینش تم سرعت تارنما را گزینه آنالیز قرار دهید این میباشد که گهگاه تم های بسیار زیبایی میبینید و با خویش می‌گوید که مطلقاً این تم برای سایت مطلوب میباشد، البته زمانی در کار از آن تم استعمال می‌کنید متوجه می‌شوید که داشتن خصوصیت های متفاوت و لایه بندی های پیچیده در آن تم منجر میشود که سرعت وب سایت شما تا حد متعددی کاهش یابد. مدام در طول تعیین تم به خاطر داشته باشید که مثال های بی آلایش و نادر وسعت که بیشتر در آن ها از عنصرها اثبات و بی آلایش مصرف شده را گزینش نمایید. وجود بخش های متحرک یا این که قسمت هایی که دارنده موقعیت انیمیشنی باشند سبب ساز می‌شود سرعت وب سایت شما کاهش یابد.

9- مقر داده یا این که database خویش را تطهیر نمائید
پس از اینکه مدتی از تارنما خویش به کارگیری کردید شما بایستی به خاطر داشته باشید که در‌این بازه زمانی مسلماً پوشه های بی مصرف متعددی بر روی دیتابیس شما ذخیره شده‌است که منجر کاهش همت سیستم مدیر محتوا (CMS) شما خواهند شد. پس به راحتی شما می‌توانید برای ارتقاء سرعت وبسایت خویش پوشه هایی که دیگر به آنان نیاز ندارید را منزه فرمایید. افزون بر آن تزکیه کامنت های اسپم، جدول های دیتابیس که به طور اتومات ساخته میگردند، pingback های گرفته گردیده و مجموعاَ تمامی سوابقی که دیگر برای شما به کار گیری‌‌ای ندارند را در فرمان عمل خویش قرار دهید، به دلیل آن که همه سیستم های مدیر محتوا به طور خود کار اطلاعاتی را ذخیره می نمایند که در زمان مدت وسعت زیاد این داده ها میتواند سبب ساز کاهش سرعت وب سایت شما خواهد شد. اما این نکته قابل توجه را شما همواره می بایست به حافظه داشته باشید که پیش از آغاز فرایند مرتبط با پاک سازی مطلقاً یک بکاپ بدون نقص از وب سایت خویش بگیرید تا در شکل بروز هر سیرتکامل مشکلی، بتوانید کلیه داده ها ضروری متبوع خویش را بازیابی نمائید.

10- برای کامنت ها در پست های بلاگ خویش صفحه های غیر وابسته بسازید
وقتی که شما تعداد کامنت متعددی برای پست های وب لاگ خویش اخذ میکنید حتماً شادمان خواهید بود به دلیل آنکه این حادثه خیر و خوبی میباشد و شما توانسته اید که یوزرها خویش را وادار به تعامل نمایید. البته این نکته بسیار اصلی را به حافظه داشته باشید که تعداد بالای کامنت در یک ورقه منجر ارتقا وسعت محتوا در آن ورقه میشود و به‌این شکل شاهد نماید شدن سرعت بار گذاری آن ورقه خوا‌هیم شد. نماید شدن سرعت این صفحه های حتما میتواند سبب خواهد شد که مخاطبان شما و گوگل از دیدن آن صرف حیث نمایند و به همین صورت شما یک محتوای خوب و کیفیت عالی را از دست خواهید بخشید. سفارش پونه مدیا به شما این میباشد که برای کامنت های پست های بلاگ خویش صفحه های جدا بسازید و کامنت هایی که برای شما گذارده گردیده اند را در آن برگه اکران دهید. از طرفی در شرایطی که برای به چنگ آوردن برخورد بهتر به طبعً می بایست کامنتها را در تحت پست یا این که کالا متبوع خویش اکران دهید، می توانید تعداد خاصی از کامنت ها را اکران دهید و از یوزرها خویش بخواهید برای تحلیل بقیه نظرها از برگه تازه شما دیدن نمایند.

11- در صورتیکه از وردپرس استعمال می‌کنید، pingbacks و trackbacks را خاموش فرمائید
در اوایل دورانی که به کارگیری از وردپرس ارتقا یافته بود، سیستم‌های pingbacks و trackbacks همت بسیار متعددی داشتند و شما می توانستید با به کار گیری از آن ها به راحتی متوجه گردید که چه کسی به سایت شما لینک و پیوند داده میباشد و در شرایطی‌که یک نوشته‌ی‌علمی از شما با بیان منبع مصرف شده بود به راحتی از آن مطلع می شدید. اما بایستی این مورد را در حیث داشته باشید که‌این طرز در طی‌های قدیم کاربرد بیشتری داشته و امروزه به کار گیری از آن تنها اختصاصی کسانی میباشد که می‌خواهند از طریق های کلاه سیاه برای بهینه سازی به کارگیری نمایند. از آنجایی که استعمال از این شیوه‌ها برای بهینه سازی امروزه منسوخ گردیده و در شکل استعمال از آن‌ها به شدت جریمه خواهید شد بهتر میباشد که دیگر از این تجهیزات کهن وردپرس به کارگیری نکنید. ولی در شرایطی‌که که بخواهید متوجه لینک و پیوند هایی که به تارنما شما داده گردیده اند گردید بهتر میباشد که از ابزار Google search console به کار گیری فرمایید.

12- پوشه های css و JS خویش را کوچک نمائید
در شرایطی که تا به هم اکنون با به کار گیری از ابزار Google PageSpeed سرعت تارنما خویش را آیتم ارزیابی قرار داده باشید متوجه خواهید شد که یک پیام درباره ی کوتاه سازی و خار کردن فولدر های css و JS (جاوا اسکریپت) اخذ می‌کنید. تعداد فولدر های css و JS روی تارنما شما زیاد میباشد و در صورتیکه که وسعت این پوشه ها کم شده باشد، در حین بار گذاری شما شاهد افت سرعت بسیار متعددی خواهید بود. برهان ارتقا سرعت بار گذاری وبسایت در چنین قوانینی این میباشد که برای اکران بدون نقص فولدر های css و JS می بایست درخواست های متعددی به سرور وب سایت شما پیامبر خواهد شد و از طرف دیگر مثلا به دست خواننده مطالب وب لاگ شما رسد. وقتی که شما پوشه های css و JS خویش را تا حد ممکن کوچک ‌سازی نمائید دقیقا متوجه ارتقاء سرعت بار گذاری وبسایت خویش خواهید شد.

13- فولدر های css را در بخش های بالایی و پوشه های JS را در بخش های پایینی کد نویسی جایگذاری فرمائید
از آنجایی که مرورگرها اولی چیزی که در صفحه ها وب سایت شما‌را آنالیز می نمایند، فولدر های css میباشد. شایسته ترین فعالیت برای بالا بردن سرعت لود این میباشد که فولدر های css را در لایه‌های بالایی کدهای وبسایت خویش قرار دهید تا به‌این شکل برهه زمانی کمتری صرف یافت کردن آنان بوسیله مرورگر گردد. از طرفی فولدر های JS یا این که Java Script به جهت وسعت متعددی که دارا هستند می بایست در لایه هایی پایینی قرار بگیرند که بازدارنده سعی سایر نصیب نشوند.

14- با به کارگیری از اپ Gzip وب سایت خویش را فشرده سازی نمایید
در صورتی‌که تا به هم اکنون بر روی کامپیوتر خویش یک‌سری پوشه که وسعت متعددی را اشغال کرده باشند را فشرده سازی کرده باشید، به طور تقریبً می دانید که‌این طرز در کاهش وسعت چه تاثیری می‌تواند داشته باشد. با استعمال از نرم افزار Gzip شما عملیات فشرده سازی را برای سایت خویش انجام می دهید و بدین شکل یاری می‌کنید که سرعت لود صفحه ها تارنما شما بیشتر خواهد شد. پس از فعال سازی ابزار Gzip فولدر های مو جود بر روی سایت شما به طور خودکار فشرده سازی می‌شوند و در یک پوشه زیپ قرار می‌گیرند. این عمل منجر می گردد که وسعت آخری سایت شمارا تا حد قابل توجهی کاهش یابد.

15- فولدر های صوتی و یا این که ویدیوی خویش را به طور بی واسطه بر روی تارنما آپلود نکنید
به کار گیری از محتوای تعدادی رسانه‌ای در پست های بلاگ منجر میگردد که بتوانید تاثیر بسیار بیشتری بر روی مخاطبان خویش بگذارید و به‌این شکل ترازو تعامل آنان‌را با خویش ارتقا دهید. ولی به هر حالا این نکته بسیار اساسی را به طبعً به خاطر داشته باشید که آپلود کردن بی واسطه پوشه های صوتی و یا این که ویدئو بر روی تارنما خودتان غلط بسیار بزرگی میباشد. شایسته ترین عمل برای شما استعمال از قابلیت و امکان وب سایت‌هایی مانند یوتیوب یا این که آپارات و ساندکلاد میباشد. استعمال از یوتیوب بیشتر برای اشخاصی میباشد که قصد دارا‌هستند محتوای ویدیویی با کیفیتی را بر روی تارنما خویش و در کنار محتوای متنی شان به یوزرها اکران دهند و به شما اذن میدهد که از ویدئو آپلود گردیده در یوتیوب در وبسایت خویش استعمال فرمائید. از طرفی ساندکلاد این قابلیت را به شما می‌دهد که پوشه های صوتی خویش را به راحتی منتشر کرده و پیوند به کارگیری از آن‌ها را در مشت یوزرها خویش قرار دهید.

16- هر چیزی که از آن به کار گیری نمی کنید را غیر فعال فرمایید
این نکته معمولی مدام برای شما اثرگذار خواهد بود، به این دلیل‌که غیرفعال کردن قابلیت و امکان ها و قسمت های مختلفی که هیچ استعمال‌ای از آن نمیکنید منجر تولید یک فضای گشوده و شل برای بخش های کاربردی وب سایت شما می‌گردد و بدین شکل سرعت آخرین سایت شما ارتقاء خواهد یافت. سیستم های مدیر محتوای متعدد برای غیر فعال کردن بخش های ناکارآمد افزونه های مختلفی دارا هستند که می‌توانید بسته به نیاز خویش از آنان به کارگیری فرمایید.

17. هات لینکینگ مرتبط با تصاویر را غیر فعال فرمائید
هات لینکینگ یا این که به اصطلاح سرقت پهنای باند به‌این مفهوم میباشد که از تصاویر و یا این که بقیه موردها آپلود گردیده بر روی وبسایت بقیه افراد استعمال فرمائید. این فعالیت به‌این شکل میباشد که شما یک لینک و پیوند از عکس دیگری که بر روی سایت دیگری آپلود شده‌است را گزینش کرده و آن را به مقاله خویش اضافه میکنید. اکنون فکر کنید که توده‌ای از تصویر شما برای محتوای خویش استعمال نمایند و اصطلاحاً سرقت پهنای باند انجام دهند، در چنین قوانینی شما بایستی قابلیت و امکان هات لینکینگ را بر روی تصاویر خویش غیرفعال نمائید چرا‌که استعمال بیش تر از حد از تصویر متبوع در تارنما شما سبب ساز می‌شود که در طولانی زمان شاهد نماید شدن سرعت سایت خویش باشید.

18- سعی خزنده ها و یا این که Crawler های موتور کاوش را محدود نمایید
موتور های جستجوی متفاوت مانند گوگل یا این که بینگ اصطلاحاً از ربات های اختصاصی خویش که Crawler اسم دارا هستند به کارگیری می‌نمایند تا بخش های متعدد وب سایت و محتوای شما‌را گزینه نظارت قرار دهد. البته یکی‌از مواقعی که بایستی در امر این ربات ها در لحاظ داشته باشید این میباشد که آن ها وسعت متعددی از پردازنده ها و پهنای باند شما‌را اشغال می نمایند. ولی نیازی وجود ندارد نگران آنان باشید به دلیل آنکه شما می توانید به راحتی و با یک سری فرمان بی آلایش در کد نویسی وبسایت خویش همت این ربات ها را محدود فرمایید. از طرفی وبسایت های مختلفی که ممکن میباشد از سرویس ها آنان به کارگیری فرمایید مانند SEMRush میزان دارایی ربات هایی می باشند که تارنما شمارا تحلیل میکنند و در حالتی که که قصد محدود سازی تلاش ربات ها را دارید قطعاً به حافظه داشته باشید که ربات های مرتبط با ابزارهای موءثر خویش را نیز بایستی محدود نمائید تا برای شما مشکلی در قضیه سرعت بار گذاری به وجود نیاورند.

برچسب ها سئو در مشهد ,
نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 23

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 676
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 131
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 74
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 132
  • بازدید ماه : 1001
  • بازدید سال : 5030
  • بازدید کلی : 451639
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی