loading...

مرجع مقالات رسمي سئو

در این وبلاگ مقالات تخصصی و جامع در زمینه سئو منتشر می شود

بازدید : 193
دوشنبه 26 آبان 1399 زمان : 11:34


آیا می‌دانستید با تدوین استراتژی و ساخت محتوا می توانید بک پیوند‌ها را غرض بگیرید؟ یک کدام از شایسته ترین طرز های بک لینک و پیوند به دست آوردن سئو در مشهد ساخت‌و‌ساز طعمه برای لینک و پیوند ها میباشد. البته خواسته از طعمه لینک و پیوند یا این که Link Bait چه می باشد ؟

همان گونه که میدانید، بک پیوند عنصری حیاتی در بهینه سازی میباشد. فارغ از داشتن بک پیوند‌های کافی، احتمال وصال به سکو‌های بالا در ورقه حاصل جست‌وجو بسیار نادر میباشد. بک پیوند‌ها سرمایه‌های مهم سئوکارها می باشند. پیوند بیلدینگ یک عمل پیچیده، مشقت بار، تخصصی و مقطع‌بر میباشد. به همین ادله بخش اعظمی از اشخاص به تکنیک‌های کلاه سیاه روی میاورند که ولی ریسک‌های خویش را دارااست.

Link Bait یا این که LinkBait یکی‌از شایسته ترین رویه‌ها برای کسب بک پیوند سوای مواجهه با گوگل پنالتی میباشد. درپی به معرفی این مضمون‌ می پردازیم.

بیشتر بخوانید : seo کلاه خاکستری چه می باشد؟
Link Bait چه می‌باشد ؟


Link Bait یا این که طعمه پیوند به فرآیند ایجاد محتوایی گفته می شود که اختصاصا پباده سازی شده‌است برای این که بک پیوند بگیرد. طعمه لینک و پیوند معمولا مشتمل بر محتوای چالشی، مشاجره‌برانگیز، راهنماها و راهبرد‌ها و داده ها و متن‌های اساسی خبری و قابل تکثیر می شود.

نصیب عمده‌ای از محتواهای مو جود در فضای اینترنت، عملا هیچ بک لینکی جذب نمی کنند. آری، این مشتمل بر محتواهای با کیفیت نیز می شود! MOZ و BuzzSumo جدیدا طی پژوهشی یک میلیون قطعه محتوا را ارزیابی کرده‌اند. یکی دیدنی‌ترین یافته‌های پژوهش این بود: ۷۵ درصد از این محتواها هیچ بک لینکی ندارند.

به همین استدلال اساسی میباشد محتوایی ساخت و ساز نمائید که مخصوصا برای لینک و پیوند بیلدینگ پباده سازی گردیده باشد. به ذکر دیگر می بایست Link Bait بسازید.

بیشتر بخوانید : لینک و پیوند بیلدینگ و گونه های پیوند سازی
شایسته ترین طریق های بک پیوند به دست آوردن و ساختن Link Bait چه میباشد ؟
برای ساخت‌و‌ساز محتوایی که بک پیوند‌ها را به خویش جذب نماید، یک سری طریق وجود دارااست:

عنصرها بصری به محتوا اضافه نمایید


شکی وجود ندارد که محتوای بصری دیدنی‌خیس میباشد و لینک و پیوند‌های بیشتری جذب می‌نماید. در شرایطی که به محتوای وبسایت خودتان هم اعتنا نمائید، احتمالا می بینید تاثیر موادسازنده بصری بر تولید Link Bait چه می‌باشد . معمولا اینفوگرافیک‌ها ترافیک و لینک و پیوند بیشتری جذب می‌نمایند. اما منظورم این وجود ندارد که محتوا را ۱۰۰ درصد بصری نمایید. کافی میباشد ظواهر محتوا خوب و دیدنی به حیث رسد.

می توانید متن‌های سنگین را با موادسازنده بصری تلطیف فرمائید. رنگ پس‌مورد مطلوب، عکس‌های متفاوت و جالب، قرار دادن طرح‌های گرافیکی کوچک در متن و … بعضا از طریق‌های اضافه کردن موادسازنده بصری به متن میباشند.

بیشتر بخوانید : الگوریتم گوگل پنگوئن چه می‌باشد؟
راهنمای بی نقص و محتوای مرجع ساخت‌و‌ساز فرمائید
ساخت و ساز راهنمای بی نقص معمولی میباشد:

کارتان این میباشد که شایسته ترین و بی نقص‌ترین متن را راجع به یک قضیه ایجاد فرمائید، متنی که از کلیه مثال‌های قبل بدون نقص‌خیس و جامع‌خیس باشد.

مفهومی معمولی که ولی انجام دادنش بسیار مشقت بار میباشد! ولی به زحمتش می‌ارزد.

متن مرجع و منبع مایحتاج وجود ندارد مسلما راهنما باشد. هنگامی کلیه داده ها مورد نیاز درخصوص یک زمینه معین را توده فرمایید، آن متن خویش به خویش به یک مرجع تبدیل می‌گردد.

محتوای چالشی و مشاجره‌برانگیز ساخت و ساز فرمائید


کافی میباشد به مطالبی که در اینترنت می خوانید اعتنا فرمایید تا ملاحظه کنید تاثیر دعوا‌های چالشی بر Link Bait چه چیزی است .

این آیتم را چنانچه به صحت صورت پذیرد، میتواند سیلی از بازدیدکننده‌ها و ولی بک لینک و پیوند‌ها را به وب سایت جذب نماید.

برای این عمل مورد نیاز وجود ندارد قطعا به موضوعات آتشین بپردازید. با ابراز نظری خلاف عقیده رایج، می توانید بحران‌های کوچک خط مش بیاندازید.

تمامی با گزاره «Content is king» آشنا می باشند. این یک عقیده رایج میباشد که مهم‌ترین عنصر در جذب ترافیک و یوزرها متعهد، ساخت‌و‌ساز محتوای گران بها میباشد. فهم هلپرن در نوشته‌ی علمی‌ای با تیتر The “Content is king” Myth Debunked این قضیه را به بحران کشیده و رد نموده است.

وی با اشخاص گوناگون درخصوص دلایلی که سبب ساز می گردد به یک وب سایت اعتماد نکنند مذاکره کرد. ۹۴ درصد از آن ها اشتباهات پباده سازی را مطرح کردند. در واقعیت به لحاظ بیشتر رای زنی‌شوندگان، چگونگی ساخت سایت اساسی خیس از محتوا به تنهایی میباشد.

این مورد به معنای سنتی کلمه و واژه بحران‌برانگیز وجود ندارد ولی سبب ساز شد اشخاص بخش اعظمی در رابطه آن مشاجره نمایند. همین دعوا‌ها سبب شد اشخاص اکثری به آن نوشته ی علمی پیوند بدهند.

داده‌ها، نظرسنجی‌ها و مطالعات را در محتوا بگنجانید
شازده کوچولو که یادتان است؟ راست می‌اعلام‌کرد بشر گسترده‌ها به عدد و رقم عشق دارا‌هستند! این ایام متن‌هایی که دربردارنده داده‌های آماری باشند، متن‌های برگرفته از نظرسنجی‌ها و پژوهش‌ها، به شدت پرطرفدار می‌باشند. عموم بدین جور متن ها بیشتر پیوند می دهند.

برای این فعالیت ما یحتاج وجود ندارد تحقیق و پژوهش‌های پهناور و پرهزینه رویه بیاندازید. در واقعیت نظرسنجی‌ها یک رویه آسوده و معدود‌هزینه برای اخذ داده‌های آماری می باشند. می توانید در زمینه ی موضوعی دیدنی نظرسنجی خط مش بیاندازید. حاصل آن را در قالب یک نوشته‌علمی منتشر فرمائید و ملاحظه کنید تاثیر عدد و رقم بر Link Bait چه می‌باشد !

کبر و غرور و خودپسندی را غرض بگیرید


این روشی برای جذب کردن اینفلوئنسرها میباشد. تحریک کبر مدام یک کدام از طرق به تله پرت کردن انسان‌ها بوده میباشد! یکی طرق این عمل، برگزاری مسابقه میباشد. برای مثال از یوزرها بخواهید شایسته ترین تارنما سرگرمی از نگاه خودشان را گزینش نمایند و به آن رای بدهند. آنگاه حاصل را منتشر نمائید. با این فعالیت کبر و غرور سکو‌های برتر تحریک می گردد و نوشته‌ی‌علمی را به اشتراک میگذارند.

ولی برگزاری مسابقه فقط یکی‌از طرق تحریک کبر و غرور اشخاص موءثر در مورد کاری‌تان میباشد. شیوه های دیگری هم وجود دارا هستند:

می توانید یک پست در رابطه چیزهایی بنویسید که از یک فرد خاص آموخته‌اید. برای مثال: «مهم‌ترین درس‌هایی که از X حافظه گرفته‌ام»
وب لاگ‌ها و پست‌های گزینه عشق و علاقه خویش را در رابطه یک مسئله فهرست فرمائید. برای مثال: «شایسته ترین بلاگ‌های گیاه‌خواری»
با یک فرد اثرگذار یا این که به اصطلاح اینفلوئنسر گفتمان فرمائید. آن‌گاه از وی بخواهید گفت‌و‌گو را در وبسایت و شیت فردی خویش به اشتراک بگذارد.
سخنان یا این که ویدئوهای یک شخص را در محتوای خویش بگنجانید و به وی خبر بدهید که‌این عمل را کرده‌اید.
در خصوص موضوعات داغ روز محتوا ساخت و ساز فرمایید
یک کدام از شایسته ترین نحوه های بک پیوند تصاحب کردن آپ دیت بودن میباشد. در صورتیکه بتوانید این فعالیت را به صحت انجام بدهید، بک لینک و پیوند‌های بخش اعظمی به دست میاورید. یعنی:

هنگامی پست را منتشر فرمایید که قضیه متبوع هنوز داغ میباشد.
روی موج مسئله حساس روز سوار گردید.
کاری نمایید که مخاطبان مطلوب آن را ببینند.
در‌این‌صورت محتوای آپ تو دیت قادر است به طور کامل مفید باشد. به عنوان مثال هنگامی مشاجره سهمیه‌بندی بنزین مطرح می شود، متن خیر و خوبی در رابطه آن بنویسید و منتشر فرمایید. در‌این حالت متن‌تان روی موج دعوا‌ها سوار میشود و پیوند‌ها و بازدیدهای اکثری اخذ می‌نماید.

تحقیق فرمائید که عموم به چه مطالبی لینک و پیوند میدهند
تا این جا گفتم که شایسته ترین طریق‌ها برای تولید Link Bait چه می‌باشد . اما دقت نمایید که هر قضیه و کسب‌وکاری ممکن میباشد ترفندهای خاص خویش را داشته باشد. به همین استدلال اساسی میباشد که محاسبه فرمائید چه کسی به رقبایتان پیوند میدهد و چرا.

با این آنالیز موضوعات اساسی در موضوع کاری خویش را میشناسید و درباره ی آن ها محتوا ساخت‌و‌ساز می کنید. این فعالیت سبب ساز می گردد لینک و پیوند‌ها به سمت شما هم جذب شوند.

احساسات یوزرها را مشغول فرمایید


پژوهش ها نشان داده میباشد که برخی از احساسات، سبب ساز می شوند محتوای آنلاین فراگیرتر گردد. دانشمندان پنج شم به خصوص را دراین باره موثرتر می داند‌اند:

خوف آمیخته با احترام و شگفتی
تعجب
عصبانیت
اضطراب
عشق‌مندی و فضولی
محتوایی که ایجاد می کنید می بایست این احساسات را در عموم برانگیزد. ولی نمی‌توانید تمامی آنان را در یک متن بگنجانید البته هرچه متن‌تان عاطفی‌خیس باشد، بیشتر به اشتراک نهاده میگردد.

محتوای موثر و کاربردی ساخت‌و‌ساز نمائید
یکی شایسته ترین شیوه های بک پیوند تصاحب کردن ساخت و ساز محتوای کاربردی میباشد. مطالعات نشان داده‌اند که کاربردی بودن یک محتوا با اشتراک‌گذاری و فراگیر شدن آن رابطه قربت داراست.

پیش از نشر محتوا از خویش بپرسید: آیا این محتوا تماما موثر و کاربردی می‌باشد؟

در شرایطی‌که جواب پرسش مثبت باشد احتمالا لینک و پیوند‌های اکثری برای آن اخذ می کنید. این مورد صرفا راجع‌به محتوا صحت نمی‌نماید. با نشر یک ابزار یا این که برنامه اثرگذار هم می توانید لینک و پیوند‌های بخش اعظمی بگیرید.

بیشتر بخوانید : تکنیک های بهینه سازی
محتوای تولیدشده را اشاعه و تبلیغ فرمایید


ما یحتاج وجود ندارد بیان کنم اهمیت پروموشن درباره‌ی Link Bait چه میباشد . مانند هر محتوای دیگری، مورد نیاز میباشد Link Bait را هم تبلیغ نمایید. یک عامل تماما معمولی وجود دارااست: این ایام بیشتر از هر مقطع دیگری در تاریخ، محتوا ساخت میشود! بدین ترتیب حتی یک Linkbait عالی هم تا وقتیکه پروموت نشود چشم نخواهد شد.

سه رویه برای این عمل وجود دارااست:

کانال‌های اجتماعی: عمل معمولی‌ای میباشد. Linkbait را در کانال‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید. چهره بوک، توئیتر، لینکدین و … . هر چه بیشتر بهتر. این فعالیت اقبال چشم شدن محتوا را ارتقا می دهد. در‌صورتی‌که دارایی کافی دارید آن را صرف تقویت کانال‌های اجتماعی فرمایید. به کارگیری از هشتگ‌ها را نیز به حافظه داشته باشید.

اعلان در نشریات: این مورد در امر محتواهایی باارزش خبری کاربرد داراست. برای مثال انتشار یک خبر درباره ی پژوهشی که انجام داده‌اید. پیوند‌های اخبار به تنهایی تاثیری بر seo ندارند. با این درحال حاضر سبب می شوند بلاگرها ورزنامه‌نگاران محتوای شمارا ببینند. این چشم شدن میتواند به اخذ بک پیوند‌های اثرگذار سبب خواهد شد.

بیشتر بخوانید : seo لینکدین : راهکارهایی برای seo پروفایل لینکدین
اطلاع‌رسانی فردی: در صورتیکه در کانال‌های اجتماعی خویش مخاطبان متعددی ندارید، این مورد برای پروموت کردن محتوا عالی میباشد. نکته کلیدی این میباشد که اشخاص عشق‌مند به مورد را پیدا نمایید. نباید مثل پیامک‌های تبلیغاتی، هر چیزی را برای هر کسی بفرستید! برای مثال در توئیتر به‌دنبال کسانی بگردید که درباره ی مورد مد نظرتان پستی منتشر کرده‌اند. آنگاه با یک پیام فردی، تکثیر محتوای خویش را به اطلاع‌شان برسانید. براین اساس احتمال اشتراک‌گذاری محتوا بیشتر میشود.

یک کدام از شایسته ترین نحوه های بک پیوند به چنگ آوردن را نظارت کردیم و متوجه شدیم که طعمه لینک و پیوند یا این که Link Bait چه میباشد . دقت نمایید منظورم این وجود ندارد که استراتژی پیوند‌سازی خویش را تغییر‌و تحول بدهید و همگی طرز‌ها به غیر از Link Bait را رها نمایید! صحبت این میباشد که هنگام ساخت محتوا بک پیوند دریافت کردن را مد لحاظ داشته باشید و محتوایی ساخت و ساز فرمایید که بخت بیشتری برای لینک و پیوند دریافت کردن داشته باشد.


آیا می‌دانستید با تدوین استراتژی و ساخت محتوا می توانید بک پیوند‌ها را غرض بگیرید؟ یک کدام از شایسته ترین طرز های بک لینک و پیوند به دست آوردن سئو در مشهد ساخت‌و‌ساز طعمه برای لینک و پیوند ها میباشد. البته خواسته از طعمه لینک و پیوند یا این که Link Bait چه می باشد ؟

همان گونه که میدانید، بک پیوند عنصری حیاتی در بهینه سازی میباشد. فارغ از داشتن بک پیوند‌های کافی، احتمال وصال به سکو‌های بالا در ورقه حاصل جست‌وجو بسیار نادر میباشد. بک پیوند‌ها سرمایه‌های مهم سئوکارها می باشند. پیوند بیلدینگ یک عمل پیچیده، مشقت بار، تخصصی و مقطع‌بر میباشد. به همین ادله بخش اعظمی از اشخاص به تکنیک‌های کلاه سیاه روی میاورند که ولی ریسک‌های خویش را دارااست.

Link Bait یا این که LinkBait یکی‌از شایسته ترین رویه‌ها برای کسب بک پیوند سوای مواجهه با گوگل پنالتی میباشد. درپی به معرفی این مضمون‌ می پردازیم.

بیشتر بخوانید : seo کلاه خاکستری چه می باشد؟
Link Bait چه می‌باشد ؟


Link Bait یا این که طعمه پیوند به فرآیند ایجاد محتوایی گفته می شود که اختصاصا پباده سازی شده‌است برای این که بک پیوند بگیرد. طعمه لینک و پیوند معمولا مشتمل بر محتوای چالشی، مشاجره‌برانگیز، راهنماها و راهبرد‌ها و داده ها و متن‌های اساسی خبری و قابل تکثیر می شود.

نصیب عمده‌ای از محتواهای مو جود در فضای اینترنت، عملا هیچ بک لینکی جذب نمی کنند. آری، این مشتمل بر محتواهای با کیفیت نیز می شود! MOZ و BuzzSumo جدیدا طی پژوهشی یک میلیون قطعه محتوا را ارزیابی کرده‌اند. یکی دیدنی‌ترین یافته‌های پژوهش این بود: ۷۵ درصد از این محتواها هیچ بک لینکی ندارند.

به همین استدلال اساسی میباشد محتوایی ساخت و ساز نمائید که مخصوصا برای لینک و پیوند بیلدینگ پباده سازی گردیده باشد. به ذکر دیگر می بایست Link Bait بسازید.

بیشتر بخوانید : لینک و پیوند بیلدینگ و گونه های پیوند سازی
شایسته ترین طریق های بک پیوند به دست آوردن و ساختن Link Bait چه میباشد ؟
برای ساخت‌و‌ساز محتوایی که بک پیوند‌ها را به خویش جذب نماید، یک سری طریق وجود دارااست:

عنصرها بصری به محتوا اضافه نمایید


شکی وجود ندارد که محتوای بصری دیدنی‌خیس میباشد و لینک و پیوند‌های بیشتری جذب می‌نماید. در شرایطی که به محتوای وبسایت خودتان هم اعتنا نمائید، احتمالا می بینید تاثیر موادسازنده بصری بر تولید Link Bait چه می‌باشد . معمولا اینفوگرافیک‌ها ترافیک و لینک و پیوند بیشتری جذب می‌نمایند. اما منظورم این وجود ندارد که محتوا را ۱۰۰ درصد بصری نمایید. کافی میباشد ظواهر محتوا خوب و دیدنی به حیث رسد.

می توانید متن‌های سنگین را با موادسازنده بصری تلطیف فرمائید. رنگ پس‌مورد مطلوب، عکس‌های متفاوت و جالب، قرار دادن طرح‌های گرافیکی کوچک در متن و … بعضا از طریق‌های اضافه کردن موادسازنده بصری به متن میباشند.

بیشتر بخوانید : الگوریتم گوگل پنگوئن چه می‌باشد؟
راهنمای بی نقص و محتوای مرجع ساخت‌و‌ساز فرمائید
ساخت و ساز راهنمای بی نقص معمولی میباشد:

کارتان این میباشد که شایسته ترین و بی نقص‌ترین متن را راجع به یک قضیه ایجاد فرمائید، متنی که از کلیه مثال‌های قبل بدون نقص‌خیس و جامع‌خیس باشد.

مفهومی معمولی که ولی انجام دادنش بسیار مشقت بار میباشد! ولی به زحمتش می‌ارزد.

متن مرجع و منبع مایحتاج وجود ندارد مسلما راهنما باشد. هنگامی کلیه داده ها مورد نیاز درخصوص یک زمینه معین را توده فرمایید، آن متن خویش به خویش به یک مرجع تبدیل می‌گردد.

محتوای چالشی و مشاجره‌برانگیز ساخت و ساز فرمائید


کافی میباشد به مطالبی که در اینترنت می خوانید اعتنا فرمایید تا ملاحظه کنید تاثیر دعوا‌های چالشی بر Link Bait چه چیزی است .

این آیتم را چنانچه به صحت صورت پذیرد، میتواند سیلی از بازدیدکننده‌ها و ولی بک لینک و پیوند‌ها را به وب سایت جذب نماید.

برای این عمل مورد نیاز وجود ندارد قطعا به موضوعات آتشین بپردازید. با ابراز نظری خلاف عقیده رایج، می توانید بحران‌های کوچک خط مش بیاندازید.

تمامی با گزاره «Content is king» آشنا می باشند. این یک عقیده رایج میباشد که مهم‌ترین عنصر در جذب ترافیک و یوزرها متعهد، ساخت‌و‌ساز محتوای گران بها میباشد. فهم هلپرن در نوشته‌ی علمی‌ای با تیتر The “Content is king” Myth Debunked این قضیه را به بحران کشیده و رد نموده است.

وی با اشخاص گوناگون درخصوص دلایلی که سبب ساز می گردد به یک وب سایت اعتماد نکنند مذاکره کرد. ۹۴ درصد از آن ها اشتباهات پباده سازی را مطرح کردند. در واقعیت به لحاظ بیشتر رای زنی‌شوندگان، چگونگی ساخت سایت اساسی خیس از محتوا به تنهایی میباشد.

این مورد به معنای سنتی کلمه و واژه بحران‌برانگیز وجود ندارد ولی سبب ساز شد اشخاص بخش اعظمی در رابطه آن مشاجره نمایند. همین دعوا‌ها سبب شد اشخاص اکثری به آن نوشته ی علمی پیوند بدهند.

داده‌ها، نظرسنجی‌ها و مطالعات را در محتوا بگنجانید
شازده کوچولو که یادتان است؟ راست می‌اعلام‌کرد بشر گسترده‌ها به عدد و رقم عشق دارا‌هستند! این ایام متن‌هایی که دربردارنده داده‌های آماری باشند، متن‌های برگرفته از نظرسنجی‌ها و پژوهش‌ها، به شدت پرطرفدار می‌باشند. عموم بدین جور متن ها بیشتر پیوند می دهند.

برای این فعالیت ما یحتاج وجود ندارد تحقیق و پژوهش‌های پهناور و پرهزینه رویه بیاندازید. در واقعیت نظرسنجی‌ها یک رویه آسوده و معدود‌هزینه برای اخذ داده‌های آماری می باشند. می توانید در زمینه ی موضوعی دیدنی نظرسنجی خط مش بیاندازید. حاصل آن را در قالب یک نوشته‌علمی منتشر فرمائید و ملاحظه کنید تاثیر عدد و رقم بر Link Bait چه می‌باشد !

کبر و غرور و خودپسندی را غرض بگیرید


این روشی برای جذب کردن اینفلوئنسرها میباشد. تحریک کبر مدام یک کدام از طرق به تله پرت کردن انسان‌ها بوده میباشد! یکی طرق این عمل، برگزاری مسابقه میباشد. برای مثال از یوزرها بخواهید شایسته ترین تارنما سرگرمی از نگاه خودشان را گزینش نمایند و به آن رای بدهند. آنگاه حاصل را منتشر نمائید. با این فعالیت کبر و غرور سکو‌های برتر تحریک می گردد و نوشته‌ی‌علمی را به اشتراک میگذارند.

ولی برگزاری مسابقه فقط یکی‌از طرق تحریک کبر و غرور اشخاص موءثر در مورد کاری‌تان میباشد. شیوه های دیگری هم وجود دارا هستند:

می توانید یک پست در رابطه چیزهایی بنویسید که از یک فرد خاص آموخته‌اید. برای مثال: «مهم‌ترین درس‌هایی که از X حافظه گرفته‌ام»
وب لاگ‌ها و پست‌های گزینه عشق و علاقه خویش را در رابطه یک مسئله فهرست فرمائید. برای مثال: «شایسته ترین بلاگ‌های گیاه‌خواری»
با یک فرد اثرگذار یا این که به اصطلاح اینفلوئنسر گفتمان فرمائید. آن‌گاه از وی بخواهید گفت‌و‌گو را در وبسایت و شیت فردی خویش به اشتراک بگذارد.
سخنان یا این که ویدئوهای یک شخص را در محتوای خویش بگنجانید و به وی خبر بدهید که‌این عمل را کرده‌اید.
در خصوص موضوعات داغ روز محتوا ساخت و ساز فرمایید
یک کدام از شایسته ترین نحوه های بک پیوند تصاحب کردن آپ دیت بودن میباشد. در صورتیکه بتوانید این فعالیت را به صحت انجام بدهید، بک لینک و پیوند‌های بخش اعظمی به دست میاورید. یعنی:

هنگامی پست را منتشر فرمایید که قضیه متبوع هنوز داغ میباشد.
روی موج مسئله حساس روز سوار گردید.
کاری نمایید که مخاطبان مطلوب آن را ببینند.
در‌این‌صورت محتوای آپ تو دیت قادر است به طور کامل مفید باشد. به عنوان مثال هنگامی مشاجره سهمیه‌بندی بنزین مطرح می شود، متن خیر و خوبی در رابطه آن بنویسید و منتشر فرمایید. در‌این حالت متن‌تان روی موج دعوا‌ها سوار میشود و پیوند‌ها و بازدیدهای اکثری اخذ می‌نماید.

تحقیق فرمائید که عموم به چه مطالبی لینک و پیوند میدهند
تا این جا گفتم که شایسته ترین طریق‌ها برای تولید Link Bait چه می‌باشد . اما دقت نمایید که هر قضیه و کسب‌وکاری ممکن میباشد ترفندهای خاص خویش را داشته باشد. به همین استدلال اساسی میباشد که محاسبه فرمائید چه کسی به رقبایتان پیوند میدهد و چرا.

با این آنالیز موضوعات اساسی در موضوع کاری خویش را میشناسید و درباره ی آن ها محتوا ساخت‌و‌ساز می کنید. این فعالیت سبب ساز می گردد لینک و پیوند‌ها به سمت شما هم جذب شوند.

احساسات یوزرها را مشغول فرمایید


پژوهش ها نشان داده میباشد که برخی از احساسات، سبب ساز می شوند محتوای آنلاین فراگیرتر گردد. دانشمندان پنج شم به خصوص را دراین باره موثرتر می داند‌اند:

خوف آمیخته با احترام و شگفتی
تعجب
عصبانیت
اضطراب
عشق‌مندی و فضولی
محتوایی که ایجاد می کنید می بایست این احساسات را در عموم برانگیزد. ولی نمی‌توانید تمامی آنان را در یک متن بگنجانید البته هرچه متن‌تان عاطفی‌خیس باشد، بیشتر به اشتراک نهاده میگردد.

محتوای موثر و کاربردی ساخت‌و‌ساز نمائید
یکی شایسته ترین شیوه های بک پیوند تصاحب کردن ساخت و ساز محتوای کاربردی میباشد. مطالعات نشان داده‌اند که کاربردی بودن یک محتوا با اشتراک‌گذاری و فراگیر شدن آن رابطه قربت داراست.

پیش از نشر محتوا از خویش بپرسید: آیا این محتوا تماما موثر و کاربردی می‌باشد؟

در شرایطی‌که جواب پرسش مثبت باشد احتمالا لینک و پیوند‌های اکثری برای آن اخذ می کنید. این مورد صرفا راجع‌به محتوا صحت نمی‌نماید. با نشر یک ابزار یا این که برنامه اثرگذار هم می توانید لینک و پیوند‌های بخش اعظمی بگیرید.

بیشتر بخوانید : تکنیک های بهینه سازی
محتوای تولیدشده را اشاعه و تبلیغ فرمایید


ما یحتاج وجود ندارد بیان کنم اهمیت پروموشن درباره‌ی Link Bait چه میباشد . مانند هر محتوای دیگری، مورد نیاز میباشد Link Bait را هم تبلیغ نمایید. یک عامل تماما معمولی وجود دارااست: این ایام بیشتر از هر مقطع دیگری در تاریخ، محتوا ساخت میشود! بدین ترتیب حتی یک Linkbait عالی هم تا وقتیکه پروموت نشود چشم نخواهد شد.

سه رویه برای این عمل وجود دارااست:

کانال‌های اجتماعی: عمل معمولی‌ای میباشد. Linkbait را در کانال‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید. چهره بوک، توئیتر، لینکدین و … . هر چه بیشتر بهتر. این فعالیت اقبال چشم شدن محتوا را ارتقا می دهد. در‌صورتی‌که دارایی کافی دارید آن را صرف تقویت کانال‌های اجتماعی فرمایید. به کارگیری از هشتگ‌ها را نیز به حافظه داشته باشید.

اعلان در نشریات: این مورد در امر محتواهایی باارزش خبری کاربرد داراست. برای مثال انتشار یک خبر درباره ی پژوهشی که انجام داده‌اید. پیوند‌های اخبار به تنهایی تاثیری بر seo ندارند. با این درحال حاضر سبب می شوند بلاگرها ورزنامه‌نگاران محتوای شمارا ببینند. این چشم شدن میتواند به اخذ بک پیوند‌های اثرگذار سبب خواهد شد.

بیشتر بخوانید : seo لینکدین : راهکارهایی برای seo پروفایل لینکدین
اطلاع‌رسانی فردی: در صورتیکه در کانال‌های اجتماعی خویش مخاطبان متعددی ندارید، این مورد برای پروموت کردن محتوا عالی میباشد. نکته کلیدی این میباشد که اشخاص عشق‌مند به مورد را پیدا نمایید. نباید مثل پیامک‌های تبلیغاتی، هر چیزی را برای هر کسی بفرستید! برای مثال در توئیتر به‌دنبال کسانی بگردید که درباره ی مورد مد نظرتان پستی منتشر کرده‌اند. آنگاه با یک پیام فردی، تکثیر محتوای خویش را به اطلاع‌شان برسانید. براین اساس احتمال اشتراک‌گذاری محتوا بیشتر میشود.

یک کدام از شایسته ترین نحوه های بک پیوند به چنگ آوردن را نظارت کردیم و متوجه شدیم که طعمه لینک و پیوند یا این که Link Bait چه میباشد . دقت نمایید منظورم این وجود ندارد که استراتژی پیوند‌سازی خویش را تغییر‌و تحول بدهید و همگی طرز‌ها به غیر از Link Bait را رها نمایید! صحبت این میباشد که هنگام ساخت محتوا بک پیوند دریافت کردن را مد لحاظ داشته باشید و محتوایی ساخت و ساز فرمایید که بخت بیشتری برای لینک و پیوند دریافت کردن داشته باشد.

برچسب ها سئو در مشهد ,
نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 23

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 676
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 55
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 64
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 121
  • بازدید ماه : 701
  • بازدید سال : 5879
  • بازدید کلی : 452488
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی