loading...

مرجع مقالات رسمي سئو

در این وبلاگ مقالات تخصصی و جامع در زمینه سئو منتشر می شود

بازدید : 158
پنجشنبه 25 دی 1399 زمان : 9:53


درین مقاله به آنالیز مهم‌ترین نکات در seo تارنما های فروشگاهی و دکان های آنلاین می‌پردازیم.


آیا مالک مغازه آنلاین بزرگی میباشید و در انتخاب استراتژی بهینه سازی وبسایت و صفحه ها داخلی آن مبتلا خلل گردیده اید؟ سئو در مشهد با ما همپا باشید تا پنج نکته اصلی در بهینه سازی وب سایت های فروشگاهی را برای شما ذکر کنیم.

زمانی که سخن از seo یک وبسایت فروشگاهی یا این که تجارت آنلاین در سطح بسیار پهناور می گردد، اکثری از طریق های سنتی seo، به راحتی قابل اجرا و عملی نیستند. چه طور میخواهید که تیتر و توضیحات متای صدها یا این که هزاران ورقه را به طور یک به یک بنویسید؟ چه طور می‌توانید به محاسبه لغات کلیدی تارنما فی مابین هزاران کلمه و واژه کلیدی و ترکیبات آن‌ها برای دریافت کردن درجه در گوگل بپردازید؟ همان گونه که از این نمونه ها پیداست، تاکتیک های سنتی بهینه سازی برای وبسایت های فروشگاهی بسیار گسترده، بسیار زمان بر و خسته کننده میباشد و در کار نشدنی هست.

مهمتر از خلل بازه زمانی در seo اینگونه تارنما ها، سختی ها دیگری نیز برای seo وجود داراست که برای حل آن ها نیز راهکارهایی بایست ارائه گردد. از جمله پایش ربات گوگل برای وبسایت های متوسطی که دارنده یکسری هزار کاغذ میباشند، با سرعت با صرفه ای انجام می‌شود و در وضعیت کلی نمیتواند قضیه ای ساخت و ساز نماید. ولی در وب سایت های بسیار عظیم که دارنده یک سری میلیون ورقه می باشند، پایش صفحه ها بوسیله ربات های گوگل قادر است به قضیه بغرنجی تبدیل خواهد شد. در‌این سیرتکامل وب سایت ها، اطمینان از ایندکس شدن صفحه ها، اساسی خیس از باصرفه کردن هرکدام از صفحه های برای موتورهای کاوش میباشد.

با استعمال از تجربه ای که گروه ما در بهینه سازی وب سایت های فروشگاهی داشته میباشد، اعتنا به پنج حوزه از بهینه سازی، دارای اهمیت هستند که عبارتند از:

ایندکس شدن وب سایت
وضعیت منوی مهم
تایپ کردن توضیحات برای صفحه های دسته بندی
به کار گیری از اسکیما (Schema) در برگه تولیدها
ساختار یو آر ال ها
به‌دنبال به چک هریک از این حوزه ها میپردازیم.

ایندکس شدن وبسایت
همانگونه که در اولِ کاغذ نیز اشاره شد، اطمینان از ایندکس شدن صفحه های تارنما برای مثال ایرادات تارنما های فروشگاهی بسیار وسیع می‌باشد. کل تکنیک های seo داخلی در عالم نیز نمیتوانند به ایندکس برگه ای که در مکان صحیح قرار ندارد، یاری نمایند.

یک‌سری تاکتیک وجود دارااست که در بهبود ایندکس صفحه ها تارنما به شما یاری می نماید. یکی‌از آن ها اعتنا به ارور های سه رقمیست که با عدد 5 آغاز میشوند و در وبمستر تولز گوگل گزارش میگردند. مهندسین گوگل جدیدا اشارات مهمی بدین مورد داشته اند و صاحبین سایت ها را به اعتنا کردن بدین نادرست ها ترغیب کرده اند. زیاد شدن این سیرتکامل اشتباه ها از طرف تارنما یا این که سرور و گزارش تایم اوت شدن های زیاد بوسیله ربات های گوگل، نشان از سالم زیر وب سایت دارااست.

با فرض اینکه هیچ خطای سروری در وبمستر تولز گوگل گزارش نشده میباشد به قضیه بعدی یعنی نقشه وبسایت بایست اعتنا کنیم. در طی یک کدام از پروژه های گسترده بعداز حل اختلال سرور وبسایت که فیض آن پایش بیشتر صفحه ها بوسیله ربات های گوگل شوید، متوجه شدیم که تعداد صفحه های 404 وب سایت از آبادی هزار به صد و چهل هزار برگه ارتقا پیدا کرده بود.

پس از تحلیل متوجه شدیم که نشانی صفحه ها مرتبط با محصولاتی که از منزلت بیرون گردیده اند و یو آر ال آنان در تارنما منزه شده‌است، همچنان در نقشه وبسایت وجود داراست. در فیض ربات های گوگل وقت ارزشمند خویش را صرف صفحاتی می کردند که اساسا وجود نداشتند. همواره به به روز بودن نقشه تارنما خویش دقت نمایید و صفحه ها کهن را از آن تمیز کرده و نشانی تولیدات نو را به آن اضافه فرمایید.

در غایت به پارامترهای نشانی شیت تولیدها دقت نمایید. هر وب سایت فروشگاهی برای راحتی به کارگیری یوزرها در نشانی صفحه ها خویش پارامترهایی را تولید می نماید که در صفحه های جستجوی تولید ها نیز به عمل گرفته می‌شوند. در ذیل مثال ای از یکی‌از صفحه ها دارنده پارامتر وبسایت آمازون آورده شده‌است:

https://www.amazon.com/gp/product/B004JX7OPI/ref=s9_acsd_ps_hd_bw_b12OYj_c_x_2_w?pf_rd_m=ATVPDKIKX0DER&pf_rd_s=merchandised-search-3&pf_rd_r=9X15NCBY1DGQD8JT4AEM&pf_rd_t=101&pf_rd_p=3a5dd557-ba6c-504c-b670-c4055647d760&pf_rd_i=15347401&th=1

این نشانی مرتبط با برگه دستمال کاغذی در وبسایت آمازون میباشد و هر آنچه که پس از نشانه پرسش می‌آید مربروط به پارامترهای این متاع اعم از سایز، رنگ و دیگر خصوصیت های آن هست. خوشبختانه وبمستر تولز گوگل و بینگ این توان را به صاحبین سایت ها می‌دهند که به در دست گرفتن پایش صفحه ها دارنده پارامتر بپردازند و با اطلاع نوع پارامتر و روش عکس العمل ربات های موتورهای کاوش با آن ها، از تولید صفحه ها تکراری در ایندکس گوگل جلوگیری نمایند. همینطور با اعلان عدم ایندکس و پایش صفحه ها به گوگل از بازه زمانی خزیدن ربات ها در صفحه ها غیرضروری وبسایت نیز کاهش پیدا کرده و بر صفحه های اساسی افزوده می شود.

حالت منوی اساسی
همان گونه که می‌دانیم، شرایط منوی اساسی و پیوند های داخلی آن در بهینه سازی و پیوند بیلدینگ داخلی وبسایت اهمیت متعددی دارااست و این موضوع در تارنما های فروشگاهی دو چندان می‌گردد. لینک و پیوند ها و صفحاتی در منوی اساسی قرار دارا هستند از بیشترین امتیاز و سکو در میان صفحه ها برخوردارند، به دلیل آنکه منوی مهم در کلیه صفحه های مشهود است و از احتمال کلیک بیشتری برخوردار می‌باشند. بنابر این در وبسایت های فروشگاهی قیمت لینک و پیوند های داخلی در منوی مهم بیش تر از وبسایت های دیگر میباشد.

یکی‌از روش های به کار گیری باصرفه خیس از این زمان، استعمال از ذیل منو ها در منوی اساسی است. در اینجا تارنما Home Depot را تحت عنوان مثال در حیث می‌گیریم. همان طور که در عکس تحت نیز مشاهده می‌کنید، منوی اساسی این وبسایت دربرگیرنده هفده زیرمجموعه اساسی میگردد. بعداز قرار به دست آوردن ماوس بر روی هر مورد از آن ها ذیل تیم های فرعی دیگری نیز پدیدار میشوند که به برگه خودشان لینک و پیوند گردیده اند. بنابر این مخاطب در هرجایی از وب سایت که باشد به مجموع دسته بندی های مهم و فرعی دسترسی دارااست و از حیث موتورهای کاوش نیز این نوع منو و پیوند های داخلی که در آن میباشند، از قیمت بالایی در بهینه سازی و سکو دهی شامل است.

تایپ کردن توضیحات برای صفحه های دسته بندی
بخش اعظمی از وبمسترها و صاحبین وب سایت بر این عقیده اند که ساخت یک شیت برای دسته تولید ها و قرار دادن محصول ها در آن برای آن دسته کافیست. متاسفانه این عقیده صحیح وجود ندارد و صفحه ها مرتبط با دستبه بندی های تولیدات نیز، نیاز به توضیحات و محتوای مطلوب دارا‌هستند. گوگل بعداز ورود بدین سیرتکامل صفحه ها سوای محتوا، فقط با یک سری صفحه ها دربرگیرنده کدهای HTML و جاوا اسکریپت واکنش می نماید که برای آن معنی ها خاصی نمی تواند داشته باشد. ساخت و ساز محتوای خلاصه و اثر گذار برای این صفحه های، به ربات های گوگل می فهماند که‌این صفحه های در چه گزینه میباشد و در فیض درجه بهتری به‌این سیرتکامل صفحه ها می‌دهد.

برای اینکه مبادا فکر کنید که‌این استراتژی نادرست میباشد، دقت شمارا به مثالی از یک تارنما تجاری بسیار عظیم جلب میکنیم. Walmart که یکی‌از مغازه های اینترنتی پهناور در عالم میباشد، از این استراتژی در وب سایت خویش استعمال کرده و مثلا در ورقه مرتبط با تولیدها غذایی از محتوای ذیل استعمال نموده است.

حتی محتوایی با ارتفاع یک یا این که دو جمله نیز میتواند امداد متعددی به ایندکس آن در موتورهای کاوش بکند. در سود آن کاغذ از بخت بیشتری برای اکران در صفحه ها کاوش برخوردار میگردد. خیلی مهم نیست که‌این یک‌سری جمله، در صدر یا این که ذیل صفحه ها قرار میگیرند. همین که یوزرها و موتورهای کاوش بتوانند آن را مشاهده نمایند کافیست.

استعمال از اسکیما (Schema) در برگه تولیدات
یک کدام از روش های بهبود بهینه سازی تارنما های فروشگاهی استعمال از اسکیما در صفحه های محصول ها میباشد. گوگل در الگوریتم های نو خویش تاکید متعددی بر روی این مورد داراست. گوگل در این سال طی بیانیه ای اظهار‌کرد که قصد دارااست تولیدها شبیه با چیزی را که مخاطب گزینه کاوش قرار داده میباشد را در جستجوی تصاویر خویش نشان دهد. راهکار seo تولید ها برای این سیستم تازه نیز اینطور ذکر شد که در صفحه های محصول ها از اسکیما به هم پا تصویر ارجاع داده گردیده استعمال خواهد شد.

به علاوه، به کارگیری از اسکیمای تولیدها همانند ارزش، موجودی و امتیاز تولیدها در صفحه ها، میتواند سبب ساز به اکران بهتر تولیدات در صفحه های کاوش خواهد شد. موتور جستجوی گوگل به طوری پباده سازی شده‌است که‌این داده ها را در صفحه ها خویش به اکران می‌گذارد.

در تصویر پایین مشاهده می نماید که وب سایت دارای شهرت Wayfair چه گونه از Schema Markup به کارگیری می نماید تا اکران بهتری از صفحه ها محصول ها خویش در کاغذ جستجوی گوگل ارائه دهد. در شکل قابلیت و امکان امتیاز یوزرها به تولیدات خویش را یار و همدم آپ تو دیت نگه دارید و با به کار گیری از اسکیمای امتیاز تولید ها، اکران بهتری برای وبسایت خویش در صفحه های کاوش ساخت فرمایید. به دلیل آن که تجربه نشان داده میباشد که گوگل از این سیرتکامل صفحه های استقبال بهتری می نماید و رنک بالاتری به آنان می‌دهد.

ساختار یو آر ال ها
همان طور که تماما در مقاله تاثیر ساختار یو آر ال ها در بهینه سازی ذکر شد، شایسته ترین راهکار در تولید ساختار یو آر ال ها اینست که تا انجا که ممکن میباشد از یو آر ال ها بلند بپرهیزیم و به فعالیت بردن اسم زیرمجموعه در ساختار یو آر ال ها جلوگیری کنیم. شاید از دید منطقی این طور به حیث صحیح بیاید که اسم کل تیم ها و زیرمجموعه های فرعی در نشانی وجود داشته باشند، ولی این نوع روش اندیشه، درست وجود ندارد.

یو آر ال های طولانی موجب می‌شوند که اسم فرآورده در نشانی کاغذ و برگه حاصل کاوش چشم نشوند، زیرا در انتهای نشانی قرار می‌گیرند. در‌صورتی‌که به یو آر ال های وبسایت های دارای اعتبار دکان های آنلاین خصوصی بزنید، متوجه میشود معمولا تا اسم یک یا این که دو پایین گروه مهم ممکن اس در یو ار ال وجود داشته باشد و این زمینه امری طبیعیست. قرار دادن دیگر پارامترها بعداز اسم متاع در نشانی اینترنتی مجاز میباشد البته پیش از آن اصلا سفارش نمی‌شود. در هنگام قرار دادن پارامترهای جنس در نشانی آن نیز بایست بدین نکته اعتنا کرد که اسم مال ذیل الشعاع پارامترها قرار نگیرد و به راحتی در نشانی چشم خواهد شد.

همینطور برای زیباتر چشم شدن نشانی ها در صفحه های کاوش، از اسکیما بردکامپ استعمال نمائید تا ساختار یو آر ال برگه به وضوح چشم خواهد شد. همان گونه که در تصویر پایین مشاهده میکنید، در او‌لین فیض کاوش، از این اسکیما مصرف شده و موجب گردیده که ساختار یو ار الی کاغذ به صورت دیده گیرتر و خواناتری چشم گردد و در فیض یوزرها بیشتری را به خویش جلب می نماید.

حرف انتها
با به کارگیری از 5 تاکتیکی که ذکر شد میتوانید seo تارنما فروشگاهی خویش را ارتقاء ببخشید. در تصویر تحت سود اعمال این راهکارها را بر روی وبسایت یکی مشتریان ما می‌بینید. از هشت ماه پیش که مجموعه ما این پروه را بر عهده گرفت تا کنون 22% به ترافیک طبیعی وب سایت اضافه شد و درامد نتایج از فروش نیز در‌این دکان، 27% ارتقاء یافته میباشد.


درین مقاله به آنالیز مهم‌ترین نکات در seo تارنما های فروشگاهی و دکان های آنلاین می‌پردازیم.


آیا مالک مغازه آنلاین بزرگی میباشید و در انتخاب استراتژی بهینه سازی وبسایت و صفحه ها داخلی آن مبتلا خلل گردیده اید؟ سئو در مشهد با ما همپا باشید تا پنج نکته اصلی در بهینه سازی وب سایت های فروشگاهی را برای شما ذکر کنیم.

زمانی که سخن از seo یک وبسایت فروشگاهی یا این که تجارت آنلاین در سطح بسیار پهناور می گردد، اکثری از طریق های سنتی seo، به راحتی قابل اجرا و عملی نیستند. چه طور میخواهید که تیتر و توضیحات متای صدها یا این که هزاران ورقه را به طور یک به یک بنویسید؟ چه طور می‌توانید به محاسبه لغات کلیدی تارنما فی مابین هزاران کلمه و واژه کلیدی و ترکیبات آن‌ها برای دریافت کردن درجه در گوگل بپردازید؟ همان گونه که از این نمونه ها پیداست، تاکتیک های سنتی بهینه سازی برای وبسایت های فروشگاهی بسیار گسترده، بسیار زمان بر و خسته کننده میباشد و در کار نشدنی هست.

مهمتر از خلل بازه زمانی در seo اینگونه تارنما ها، سختی ها دیگری نیز برای seo وجود داراست که برای حل آن ها نیز راهکارهایی بایست ارائه گردد. از جمله پایش ربات گوگل برای وبسایت های متوسطی که دارنده یکسری هزار کاغذ میباشند، با سرعت با صرفه ای انجام می‌شود و در وضعیت کلی نمیتواند قضیه ای ساخت و ساز نماید. ولی در وب سایت های بسیار عظیم که دارنده یک سری میلیون ورقه می باشند، پایش صفحه ها بوسیله ربات های گوگل قادر است به قضیه بغرنجی تبدیل خواهد شد. در‌این سیرتکامل وب سایت ها، اطمینان از ایندکس شدن صفحه ها، اساسی خیس از باصرفه کردن هرکدام از صفحه های برای موتورهای کاوش میباشد.

با استعمال از تجربه ای که گروه ما در بهینه سازی وب سایت های فروشگاهی داشته میباشد، اعتنا به پنج حوزه از بهینه سازی، دارای اهمیت هستند که عبارتند از:

ایندکس شدن وب سایت
وضعیت منوی مهم
تایپ کردن توضیحات برای صفحه های دسته بندی
به کار گیری از اسکیما (Schema) در برگه تولیدها
ساختار یو آر ال ها
به‌دنبال به چک هریک از این حوزه ها میپردازیم.

ایندکس شدن وبسایت
همانگونه که در اولِ کاغذ نیز اشاره شد، اطمینان از ایندکس شدن صفحه های تارنما برای مثال ایرادات تارنما های فروشگاهی بسیار وسیع می‌باشد. کل تکنیک های seo داخلی در عالم نیز نمیتوانند به ایندکس برگه ای که در مکان صحیح قرار ندارد، یاری نمایند.

یک‌سری تاکتیک وجود دارااست که در بهبود ایندکس صفحه ها تارنما به شما یاری می نماید. یکی‌از آن ها اعتنا به ارور های سه رقمیست که با عدد 5 آغاز میشوند و در وبمستر تولز گوگل گزارش میگردند. مهندسین گوگل جدیدا اشارات مهمی بدین مورد داشته اند و صاحبین سایت ها را به اعتنا کردن بدین نادرست ها ترغیب کرده اند. زیاد شدن این سیرتکامل اشتباه ها از طرف تارنما یا این که سرور و گزارش تایم اوت شدن های زیاد بوسیله ربات های گوگل، نشان از سالم زیر وب سایت دارااست.

با فرض اینکه هیچ خطای سروری در وبمستر تولز گوگل گزارش نشده میباشد به قضیه بعدی یعنی نقشه وبسایت بایست اعتنا کنیم. در طی یک کدام از پروژه های گسترده بعداز حل اختلال سرور وبسایت که فیض آن پایش بیشتر صفحه ها بوسیله ربات های گوگل شوید، متوجه شدیم که تعداد صفحه های 404 وب سایت از آبادی هزار به صد و چهل هزار برگه ارتقا پیدا کرده بود.

پس از تحلیل متوجه شدیم که نشانی صفحه ها مرتبط با محصولاتی که از منزلت بیرون گردیده اند و یو آر ال آنان در تارنما منزه شده‌است، همچنان در نقشه وبسایت وجود داراست. در فیض ربات های گوگل وقت ارزشمند خویش را صرف صفحاتی می کردند که اساسا وجود نداشتند. همواره به به روز بودن نقشه تارنما خویش دقت نمایید و صفحه ها کهن را از آن تمیز کرده و نشانی تولیدات نو را به آن اضافه فرمایید.

در غایت به پارامترهای نشانی شیت تولیدها دقت نمایید. هر وب سایت فروشگاهی برای راحتی به کارگیری یوزرها در نشانی صفحه ها خویش پارامترهایی را تولید می نماید که در صفحه های جستجوی تولید ها نیز به عمل گرفته می‌شوند. در ذیل مثال ای از یکی‌از صفحه ها دارنده پارامتر وبسایت آمازون آورده شده‌است:

https://www.amazon.com/gp/product/B004JX7OPI/ref=s9_acsd_ps_hd_bw_b12OYj_c_x_2_w?pf_rd_m=ATVPDKIKX0DER&pf_rd_s=merchandised-search-3&pf_rd_r=9X15NCBY1DGQD8JT4AEM&pf_rd_t=101&pf_rd_p=3a5dd557-ba6c-504c-b670-c4055647d760&pf_rd_i=15347401&th=1

این نشانی مرتبط با برگه دستمال کاغذی در وبسایت آمازون میباشد و هر آنچه که پس از نشانه پرسش می‌آید مربروط به پارامترهای این متاع اعم از سایز، رنگ و دیگر خصوصیت های آن هست. خوشبختانه وبمستر تولز گوگل و بینگ این توان را به صاحبین سایت ها می‌دهند که به در دست گرفتن پایش صفحه ها دارنده پارامتر بپردازند و با اطلاع نوع پارامتر و روش عکس العمل ربات های موتورهای کاوش با آن ها، از تولید صفحه ها تکراری در ایندکس گوگل جلوگیری نمایند. همینطور با اعلان عدم ایندکس و پایش صفحه ها به گوگل از بازه زمانی خزیدن ربات ها در صفحه ها غیرضروری وبسایت نیز کاهش پیدا کرده و بر صفحه های اساسی افزوده می شود.

حالت منوی اساسی
همان گونه که می‌دانیم، شرایط منوی اساسی و پیوند های داخلی آن در بهینه سازی و پیوند بیلدینگ داخلی وبسایت اهمیت متعددی دارااست و این موضوع در تارنما های فروشگاهی دو چندان می‌گردد. لینک و پیوند ها و صفحاتی در منوی اساسی قرار دارا هستند از بیشترین امتیاز و سکو در میان صفحه ها برخوردارند، به دلیل آنکه منوی مهم در کلیه صفحه های مشهود است و از احتمال کلیک بیشتری برخوردار می‌باشند. بنابر این در وبسایت های فروشگاهی قیمت لینک و پیوند های داخلی در منوی مهم بیش تر از وبسایت های دیگر میباشد.

یکی‌از روش های به کار گیری باصرفه خیس از این زمان، استعمال از ذیل منو ها در منوی اساسی است. در اینجا تارنما Home Depot را تحت عنوان مثال در حیث می‌گیریم. همان طور که در عکس تحت نیز مشاهده می‌کنید، منوی اساسی این وبسایت دربرگیرنده هفده زیرمجموعه اساسی میگردد. بعداز قرار به دست آوردن ماوس بر روی هر مورد از آن ها ذیل تیم های فرعی دیگری نیز پدیدار میشوند که به برگه خودشان لینک و پیوند گردیده اند. بنابر این مخاطب در هرجایی از وب سایت که باشد به مجموع دسته بندی های مهم و فرعی دسترسی دارااست و از حیث موتورهای کاوش نیز این نوع منو و پیوند های داخلی که در آن میباشند، از قیمت بالایی در بهینه سازی و سکو دهی شامل است.

تایپ کردن توضیحات برای صفحه های دسته بندی
بخش اعظمی از وبمسترها و صاحبین وب سایت بر این عقیده اند که ساخت یک شیت برای دسته تولید ها و قرار دادن محصول ها در آن برای آن دسته کافیست. متاسفانه این عقیده صحیح وجود ندارد و صفحه ها مرتبط با دستبه بندی های تولیدات نیز، نیاز به توضیحات و محتوای مطلوب دارا‌هستند. گوگل بعداز ورود بدین سیرتکامل صفحه ها سوای محتوا، فقط با یک سری صفحه ها دربرگیرنده کدهای HTML و جاوا اسکریپت واکنش می نماید که برای آن معنی ها خاصی نمی تواند داشته باشد. ساخت و ساز محتوای خلاصه و اثر گذار برای این صفحه های، به ربات های گوگل می فهماند که‌این صفحه های در چه گزینه میباشد و در فیض درجه بهتری به‌این سیرتکامل صفحه ها می‌دهد.

برای اینکه مبادا فکر کنید که‌این استراتژی نادرست میباشد، دقت شمارا به مثالی از یک تارنما تجاری بسیار عظیم جلب میکنیم. Walmart که یکی‌از مغازه های اینترنتی پهناور در عالم میباشد، از این استراتژی در وب سایت خویش استعمال کرده و مثلا در ورقه مرتبط با تولیدها غذایی از محتوای ذیل استعمال نموده است.

حتی محتوایی با ارتفاع یک یا این که دو جمله نیز میتواند امداد متعددی به ایندکس آن در موتورهای کاوش بکند. در سود آن کاغذ از بخت بیشتری برای اکران در صفحه ها کاوش برخوردار میگردد. خیلی مهم نیست که‌این یک‌سری جمله، در صدر یا این که ذیل صفحه ها قرار میگیرند. همین که یوزرها و موتورهای کاوش بتوانند آن را مشاهده نمایند کافیست.

استعمال از اسکیما (Schema) در برگه تولیدات
یک کدام از روش های بهبود بهینه سازی تارنما های فروشگاهی استعمال از اسکیما در صفحه های محصول ها میباشد. گوگل در الگوریتم های نو خویش تاکید متعددی بر روی این مورد داراست. گوگل در این سال طی بیانیه ای اظهار‌کرد که قصد دارااست تولیدها شبیه با چیزی را که مخاطب گزینه کاوش قرار داده میباشد را در جستجوی تصاویر خویش نشان دهد. راهکار seo تولید ها برای این سیستم تازه نیز اینطور ذکر شد که در صفحه های محصول ها از اسکیما به هم پا تصویر ارجاع داده گردیده استعمال خواهد شد.

به علاوه، به کارگیری از اسکیمای تولیدها همانند ارزش، موجودی و امتیاز تولیدها در صفحه ها، میتواند سبب ساز به اکران بهتر تولیدات در صفحه های کاوش خواهد شد. موتور جستجوی گوگل به طوری پباده سازی شده‌است که‌این داده ها را در صفحه ها خویش به اکران می‌گذارد.

در تصویر پایین مشاهده می نماید که وب سایت دارای شهرت Wayfair چه گونه از Schema Markup به کارگیری می نماید تا اکران بهتری از صفحه ها محصول ها خویش در کاغذ جستجوی گوگل ارائه دهد. در شکل قابلیت و امکان امتیاز یوزرها به تولیدات خویش را یار و همدم آپ تو دیت نگه دارید و با به کار گیری از اسکیمای امتیاز تولید ها، اکران بهتری برای وبسایت خویش در صفحه های کاوش ساخت فرمایید. به دلیل آن که تجربه نشان داده میباشد که گوگل از این سیرتکامل صفحه های استقبال بهتری می نماید و رنک بالاتری به آنان می‌دهد.

ساختار یو آر ال ها
همان طور که تماما در مقاله تاثیر ساختار یو آر ال ها در بهینه سازی ذکر شد، شایسته ترین راهکار در تولید ساختار یو آر ال ها اینست که تا انجا که ممکن میباشد از یو آر ال ها بلند بپرهیزیم و به فعالیت بردن اسم زیرمجموعه در ساختار یو آر ال ها جلوگیری کنیم. شاید از دید منطقی این طور به حیث صحیح بیاید که اسم کل تیم ها و زیرمجموعه های فرعی در نشانی وجود داشته باشند، ولی این نوع روش اندیشه، درست وجود ندارد.

یو آر ال های طولانی موجب می‌شوند که اسم فرآورده در نشانی کاغذ و برگه حاصل کاوش چشم نشوند، زیرا در انتهای نشانی قرار می‌گیرند. در‌صورتی‌که به یو آر ال های وبسایت های دارای اعتبار دکان های آنلاین خصوصی بزنید، متوجه میشود معمولا تا اسم یک یا این که دو پایین گروه مهم ممکن اس در یو ار ال وجود داشته باشد و این زمینه امری طبیعیست. قرار دادن دیگر پارامترها بعداز اسم متاع در نشانی اینترنتی مجاز میباشد البته پیش از آن اصلا سفارش نمی‌شود. در هنگام قرار دادن پارامترهای جنس در نشانی آن نیز بایست بدین نکته اعتنا کرد که اسم مال ذیل الشعاع پارامترها قرار نگیرد و به راحتی در نشانی چشم خواهد شد.

همینطور برای زیباتر چشم شدن نشانی ها در صفحه های کاوش، از اسکیما بردکامپ استعمال نمائید تا ساختار یو آر ال برگه به وضوح چشم خواهد شد. همان گونه که در تصویر پایین مشاهده میکنید، در او‌لین فیض کاوش، از این اسکیما مصرف شده و موجب گردیده که ساختار یو ار الی کاغذ به صورت دیده گیرتر و خواناتری چشم گردد و در فیض یوزرها بیشتری را به خویش جلب می نماید.

حرف انتها
با به کارگیری از 5 تاکتیکی که ذکر شد میتوانید seo تارنما فروشگاهی خویش را ارتقاء ببخشید. در تصویر تحت سود اعمال این راهکارها را بر روی وبسایت یکی مشتریان ما می‌بینید. از هشت ماه پیش که مجموعه ما این پروه را بر عهده گرفت تا کنون 22% به ترافیک طبیعی وب سایت اضافه شد و درامد نتایج از فروش نیز در‌این دکان، 27% ارتقاء یافته میباشد.

برچسب ها سئو در مشهد ,
نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 23

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 676
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 109
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 183
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 735
  • بازدید ماه : 455
  • بازدید سال : 5633
  • بازدید کلی : 452242
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی